با صدور پیامی؛

استاندار قزوین برنز کاراته کاهای قزوینی در لیگ جهانی را تبریک گفت

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۴:۲۰
کد خبر: ۶۷۹۴۷۶
استاندار قزوین برنز کاراته کاهای قزوینی در لیگ جهانی را تبریک گفت
استاندار قزوین با صدور پیامی کسب ۲مدال ارزشمند برنز توسط کاراته کاهای قزوینی در لیگ جهانی امارات را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در پی کسب ۲مدال ارزشمند برنز توسط علی اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی ۲کاراته کای شایسته استان در رقابت های لیگ جهانی کاراته، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی این موفقیت را به این ورزشکاران و جامعه کاراته و ورزش قزوین تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت و  سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)،افتخار آفرینی دیگری توسط فرزندان غیور استان قزوین و ورزشکاران شایسته و دلاور استان قزوین رقم خورد و برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ پرافتخار ورزش استان قزوین افزوده شد.

آقایان علی اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی ۲ورزشکار و کاراته کای اخلاق مدار استان و کشورمان با توکل به ایزد متعال و توسل به اهل بیت علیهاالسلام بویژه بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) بار دیگر افتخاری بر افتخارات استان سرافراز قزوین افزودند و با کسب ۲مدال ارزشمند برنز، پرچم پرافتخار کشورمان را در آوردگاه لیگ جهانی کاراته در امارات به اهتزاز در آوردند.

اینجانب کسب این افتخار ارزشمند را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان ایران اسلامی به ویژه استان قزوین تبریک عرض نموده، عزت و توفیق بیش از پیش ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان را در مهمترین آوردگاههای ورزش جهان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

عبدالمحمد زاهدی    

 استاندار قزوین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز