بنیانگذار کانون معلولین توانا:

اشتغالزایی نگاه جامعه به معلولان را تغییرمی دهد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۷:۳۷
کد خبر: ۶۸۱۷۴۲
اشتغالزایی نگاه جامعه به معلولان را تغییرمی دهد
سیدمحمد موسوی گفت: اشتغالزایی و جهاد اشتغال برای معلولان می‌تواند تغییر نگرش جامعه نسبت به این قشر را به همراه آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "سیدمحمد موسوی" کارآفرین برتر و بنیانگذار کانون معلولین توانا در آیین پاسداشت آغازبه‌ کار ۲۰۰معلول در شرکت فیروز با اشاره به لزوم توجه به اشتغال معلولان افزود: اشتغال یکی از دغدغه های مهم جامعه مخصوصا قشر معلول می باشد و در صورتیکه بتوانیم زمینه را برای اشتغال این قشر فراهم کنیم نگرش جامعه نسبت به آنان تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: کشور به امنیت اقتصادی نیاز دارد، حال آنکه برخی دستگاه‌ ها در مسیر کارآفرینان مانع ایجاد می‌ کنند و در صورت حذف آن می‌ توان شاهد رشد اقتصادی بود.

مدیرعامل شرکت فیروز با بیان اینکه اشتغالزایی برای معلولان الگوی بخش صنعت باشد افزود: مفتخریم که در سال اقتصاد مقاومتی توانستیم این میزان شغل برای معلولان ایجاد کنیم و این می‌تواند برای بخش صنعت یک الگوی قابل توجه باشد‌.

این کارآفرین برتر خاطرنشان کرد: در شرکت فیروز وابسته به کانون توانا ۵۰۰نفر از معلولین مشغول به کار بودند که ۱۴۰نفر نیز اخیرا اضافه شدند و حدود ۶۰نفر هم در دیگر استان‌ها گزینش شده‌اند.

موسوی اذعان کرد: تا پایان سال حدود ۴۰۰نفر دیگر از معلولان نیز مشغول کار می‌ شوند و در کارخانه دیگر وابسته به کانون توانا نیز تعدادی از معلولان مشغول به کار هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز