مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد؛

لکه گیری محورهای مواصلاتی قزوین با۴۰ هزار تن آسفالت

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۶:۰۱
کد خبر: ۶۸۷۴۷۸
لکه گیری محورهای مواصلاتی قزوین با۴۰ هزار تن آسفالت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از لکه گیری محورهای مواصلاتی این استان با بکارگیری بیش از 40هزار تن آسفالت طی سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "افشین پیرنون" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای نگهداری و ترمیم رویه راههای محورهای ارتباطی استان قزوین از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 40هزار تن آسفالت( حدود ٣٠٠٠ کامیون )صرف لکه گیری شده است.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان قزوین به عنوان پل ارتباطی استانهای شمالی و شمال غرب و همچنین جنوب کشور و دارای ترافیک بسیار زیاد است اظهار داشت : حفظ و نگهداری رویه آسفالت و عملیات لکه گیری راه‌های حوزه استحفاظی استان از اولویتهای این اداره کل بوده و این مهم در تمامی فصول سال بی وقفه انجام می شود ولیکن سهم بالای تردد بارهای سنگین و متاسفانه عدم رعایت تناژ قانونی استاندارد و اضافه تناژ باعث تخریب زود هنگام آسفالت می شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: هر چند که شرایط اقلیمی و برف و یخبندان حاکم بر محورهای استان در فصل زمستان نیز تاثیر قابل توجهی بر کاهش سن مفید آسفالت و ترمیم های انجام شده دارد.

وی افزود : بارها تاکید کرده ایم ایمن سازی، نگهداری و حفظ کیفیت رویه راههای استان قزوین در سال نیازمند 500میلیارد تومان اعتبار است و این در حالیست که بودجه تخصیص یافته به این اداره کل برای نگهداری راهها کمتر از 5درصد میزان مورد نیاز است و این موضوع روز به روز بر مشکلات راهها می افزاید و باید تدبیری برای حل مشکلات اعتباری علی الخصوص در امر نگهداری و ایمن سازی راه اتخاذ شود.

پایانه ها

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز