با حضور استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

تودیع مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۰۰۰۰۴
تودیع مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری
با حضور استاندار خراسان رضوی و طی مراسمی از خدمات امیر پور مهدی مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در این مراسم تحول در حوزه ی روابط عمومی استانداری طی دولت تدبیر و امید را قابل توجه دانست و تصریح کرد: انتظار این است که روند تعالی سازمانی این مجموعه، همچنان استمرار یابد.

وی افزود: روابط عمومی ها از یک طرف پنجره ی تعاملی دستگاه ها با مردم و رسانه ها هستند و از سویی دیگر مطالبات افکار عمومی و جامعه را به خدمتگزاران در دستگاه های اجرایی منتقل می کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه عملکرد و دستاوردهای دولت به مردم، خاطر نشان کرد: نقش روابط عمومی در تحقق این مهم، تعیین کننده است.

رشیدیان تصریح کرد: روابط عمومی ها خواسته یا ناخواسته به دلیل حجم بالا و گستردگی ماموریت ها، باید همیشه فعال باشند و در این میان، روابط استانداری به عنوان یک نهاد و سازمان حاکمیتی، نقش پررنگ تری دارد.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم تمامی کمبودها، این مجموعه با حجم گسترده و پر تعددترین، متراکم ترین، مستمر ترین و  فوری ترین فعالیت ها در حوزه ی خبر مواجه است که به خوبی از عهده ی آن بر آمده است.

امیر پور مهدی مشاور استاندار و مدیر کل سابق روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، از اعتماد استاندار به وی طی این مدت قدر دانی کرد.

متن نامه خداحافظی وی به شرح ذیل می باشد.

 

"هو علیم بذات الصدور"

 

رب ادخلنی مدخل الصدق و اخرجنی مخرج الصدق و اجعل لی لدنک سلطاناً نصیرا

«سوره اسراء ، آیه۸۰ »

 

با سلام و احترام حضور سروران گرانقدر؛

توفیق خدمت در جوار مضجع شریف امام هشتم (علیه السلام) به عنوان پایتخت معنوی ایران از الطاف بزرگ الهی به اینجانب بوده که زبان از عهده شکر و سپاس گذاری آن قاصر است.

خداوند منان را شاکرم که بر بنده منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع باصفا و پرمحبت خانواده بزرگ استانداری خراسان رضوی سپری کنم. شایسته است از همراهی همکاران با دل های نورانی تان که در دوران حضور اینجانب به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه خدمت به زائران و مجاوران ثامن الحجج(ع) تلاش نمودید، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های اخلاقی استاندار محترم، معاونان شایسته، مدیران توانمند و دیگر عزیزان و همکاران پرتلاش در سطح استان خراسان رضوی نصیبم شد. از این روی با سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و همکاران گرامی، بالاخص مدیران و دست اندرکاران رسانه و مطبوعات استان، نعمت بی کران از خداوند متعال برای شما عزیزان آرزومندم.

با اذعان به این حقیقت که آنچه در زمان تصدی اینجانب محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است.

حال که مقرر است تا این فرصت خدمتگزاری را به مقصد دیگری ترک نمایم؛ تمامی دوستان و همکاران صمیمی ام را به خداوند سبحان می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت، بر من ببخشایید و حلال فرمایید که در ادامه محتاج دعای شما عزیزان هستم.

بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش ها و حمایت های همه همکاران در این امر اعم از ائمه جمعه و جماعات محترم سراسر استان، مدیران و روسای محترم دستگاه ها، فرمانداران محترم، مسوولان محترم روابط عمومی دستگاه ها و به ویژه حمایت ها و وسعت نظر جناب آقای دکتر رشیدیان، استاندارمحترم در امر اطلاع رسانی و خدمت رسانی به مردم شریف استان تقدیر و تشکر نموده و طلب حلالیت نمایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز