تمدید مهلت خرید اوراق مشارکت قطارشهری مشهد

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۴:۱۶
کد خبر: ۷۰۸۷۵۷
تمدید مهلت خرید اوراق مشارکت قطارشهری مشهد
معاون اقتصادی شهردار مشهد از تمدید مهلت خرید اوراق مشارکت قطار شهری مشهد خبر داد و گفت: بالغ بر 60 درصد اوراق مشارکت در هفته اول به فروش رفت.

معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اعلام خبر تمدید مهلت خرید اوراق مشارکت خط 2 و 3 قطار شهری مشهد اظهار کرد: بالغ بر 60 درصد این اوراق معادل 400 میلیارد تومان در هفته اول به فروش رفت که با توجه به استقبال خوب مردم و بخش خصوصی از خرید این اوراق، با کمک بانک مرکزی به مدت 4 روزی کار از تاریخ 29 اردیبهشت تا اول  خرداد مهلت فروش تمدید شده است.

رضا خواجه نائینی افزود: کمتر از 300  میلیارد تومان اوراق باقی مانده که در این چهار روز به فروش می رسد.

وی با اشاره به پیشینه شهرداری مشهد در پرداخت نرخ بالای سود قعطی گفت: عملکرد درست شهرداری مشهد و پرداخت سود قطعی در 4 دوره باعث شد تا از فروش اوراق در این دوره استقبال خوبی صورت گیرد. همچنین تعلق این اوراق به شهر مشهد و شهر امام رضا (ع) باعث شده تا افراد برای کسب سود معنوی در کنار سود مادی استقبال بیشتری نشان دهند.

گفتنی است فروش 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت خط 2 و 3 قطارشهری مشهد از روزهای آغازین هفته گذشته برای اولین بار در کشور در سال جاری در شعب بانک آینده در سراسر کشور آغاز شده که با توجه به نرخ سود 20 درصد و پرداخت سود قطعی از پرفروش ترین اوراق در سطح کشور بوده است/همشهری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز