مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

زیر ساخت های استان برای شکوفایی استعدادهای ورزشی فراهم است

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۶:۰۹
کد خبر: ۷۱۷۵۴۰
زیر ساخت های استان برای شکوفایی استعدادهای ورزشی فراهم است
مدال آوران استان مرکزی در مسابقات لیگ جهانی کاراته در استانبول ترکیه روز چهارشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان تجلیل شدند.

به گزارش برنا از اراک ، در این آیین صالح اباذری و مهدی خدابخشی که در بخش کمیته لیگ جهانی کاراته استانبول ترکیه مدال طلا به دست آورده بودند، با اهدای لوح تجلیل شدند.

همچنین در این آیین علی زند، میلاد دلیخون و ابوالفضل شهرجردی که در مسابقات لیگ جهانی کاراته استانبول ترکیه مدال برنز بدست آورده بودند، تجلیل شدند.

حسین رسولی که مدال طلای دو و میدانی قهرمانی آسیا ژاپن را در ماده پرتاب دیسک با پرتاب 62 متر و 29 سانتیمتر بدست آورده بود، تجلیل شد.

حسین رسولی با این پرتاب خود رکورد آسیا را شکست و در این دوره از مسابقات به عنوان جوان برتر آسیا در رشته دو و میدانی معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این آیین گفت: درخشش این ورزشکاران نشان از بالندگی و پویایی ورزش استان و همچنین انگیزه بالای ورزشکاران برای موفقیت در صحنه های ملی، آسیایی و جهانی دارد.

عابد حقدادی افزود: امکانات و زیر ساخت استان برای کشف و شکوفایی استعدادهای ورزشی فراهم است و تیم های کارشناسی به همین منظور در نقاط مختلف استان فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز