استاندار مرکزی خبرداد:

پیگیری راه اندازی پرواز عتبات عالیات از فرودگاه اراک هستیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۹:۰۹
کد خبر: ۷۶۵۱۶۳
پیگیری راه اندازی پرواز عتبات عالیات از فرودگاه اراک هستیم
استاندار مرکزی گفت: پیگیری به منظور تداوم پرواز از استان مرکزی به عتبات عالیات در تمام طول سال انجام خواهد شد .

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در نشست با مسئولین هیئات مذهبی در سالن غدیر استانداری با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در مقابل تهدید و هجمه‌های دشمنان همواره ایستادگی کرده‌اند، گفت: وحدت و انسجام کلید موفقیت و پیروزی نظام پس از پیروزی انقلاب تاکنون است، با اتحاد و انسجام و افزایش امید بین مردم، مکر و حیله دشمنان بر ملا شده و از این شرایط نیز به‌آسانی عبور خواهیم کرد .

  وی افزود: اربعین بزرگ‌ترین اجتماع تاریخ بشریت در کره زمین است، هیئات مذهبی حس معنویت را به جامعه القا می‌کنند و به لحاظ حس معنوی و اخلاقی و عشق به ائمه اطهار و امام حسین (ع)  بین مردم، روزبه‌روز بر عاشقان این امام و یاران باوفایش افزوده می‌شود .

استاندار مرکزی ادامه داد: دفتر کنسولگری عراق  به ‌منظور صدور ویزای زائرین استان راه‌اندازی شده و همچنین در تلاش هستیم پروازهای مستقیم از استان به عتبات را دایر کنیم که تا امروز هم اقدامات اساسی در این خصوص انجام‌شده است .

  آقازاده بیان کزد:  ۱۶۰۰ هیات و دو هزار مداح در استان فعالیت می‌کنند که جای تقدیر دارد، ذاکرین اهل بیت با صفای باطن و خلوص دل در هیئات مذهبی فعالیت می‌کنند که البته این سعادت و فرصت ارزنده و موهبت الهی شامل همگان نمی‌شود‌ .

  وی بیان کرد: با وجود فشارها و تحریم‌های یک‌جانبه از سوی دشمن در چند ماه گذشته ایجاد شد اما محرم امسال باشکوه‌تر از سال‌های پیش رخ داد که این عظمت و شکوه  نشان از وحدت و همبستگی مردم و اعتقاد قلبی آنان به امام حسین (ع) ویارانش در روستاها و شهرها دارد .

  آقازاده خاطرنشان کرد: همچنین مردم با حضور پررنگ و همیشگی خود ، در اربعین نشان خواهند داد که در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند و  به دشمن نشان می دهند که تهدیدها و فشارها از سوی دشمن مردم ذره‌ای از اعتقادات آن‌ها کم نمی‌کند .

استاندار مرکزی عنوان کرد: ذکر اهل بیت(ع) و بیان سجایای اخلاقی این بزرگواران یکی از سعادت‌های بشر و جزو فرصت‌های ارزنده‌ای است که نصیب هر شخصی نمی‌شود که قطعا ذاکرین اهل بیت(ع) جزو بندگان بسیار خاص و برگزیده هستند .

آقازاده تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران با دم مسیحایی رهبر کبیر انقلاب بیمه شد ذاکرین اهل بیت(ع) در سنگر امام و دوشادوش با بنیانگذار انقلاب بودند که در نتیجه تمامی این موارد سبب تثبیت انقلاب شده است .

آقازاده اظهار داشت: متاسفانه دشمنی‌ها با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان وجود دارد اما با تمامی این موارد و به رغم فشاری که دشمنان به نظام و مردم ایران با تحریم ها وارد کرده‌اند هنوز دشمن نتوانسته‌ در بخش مذهبی ورود کنند .

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در زمانی که بیشترین هجمه و توطئه علیه نظام صورت گرفت دوستی با اهل بیت(ع) دچار هیچ خدشه‌ای نشد و از این طریق قطعا میتوانیم این دوران را پشت سربگذاریم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم .

آقازاده تصریح کرد: با توجه به  نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم چراکه اربعین حسینی یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات بزرگ و بی‌نظیر است که گویای پررنگ بودن عشق مردم به سالار شهیدان و اهل بیت ایشان است و همه ساله شاهد بزرگ شدن ابعاد این اجتماع هستیم .

استاندار مرکزی تصریح کرد:  در این ایام ما به دنبال پرواز مستقیم از فرودگاه استان به عتبات عالیات بودیم که متاسفانه محقق نشد، اما پیگیری این مسئله را به منظور ایجاد این پرواز در تمام طول سال با جدیت انجام می‌دهیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز