معاون رییس جمهور در اموربانوان:

یکی از مهارت هایی که بانوان باید کسب کنند، مهارت بازاریابی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۴۳:۴۵
کد خبر: ۷۷۷۹۶۱
یکی از مهارت هایی که بانوان باید کسب کنند، مهارت بازاریابی است
​معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: یکی دیگر از مسایلی که بانوان برای اشتغال خود پس از کسب مهارت های لازم به آن نیاز دارند بازاریابی است که به این منظور با توجه به اینکه امروز اینترنت به کمک بازاریابی آمده، با همکاری وزارت ارتباطات کارهای مشترکی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی استانداری البرز؛ معصومه ابتکار عصر دوشنبه در بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط البرز،  افزود: بانوان ایران زمین همواره در اقتصاد این مرز و بوم نقش آفرین بوده اند که برای توسعه فعالیت های خود نیازمند این هستند که هر چه بیشتر به سمت مهارت آموزی پیش بروند.

وی اضافه کرد: بانوان بدون کسب مهارت ممکن است نتوانند کسب و کار پایدار و درآمد زا برای خود ایجاد کنند، که با اقدامات صورت گرفته این آموزش ها توسط دولت و از طریق مراکز فنی و حرفه ای و با قراردادهایی که با بخش های مختلف داریم در حال انجام است.

ابتکار گفت: یکی دیگر از مسایلی که بانوان برای اشتغال خود پس از کسب مهارت های لازم به آن نیاز دارند بازاریابی است که به این منظور با توجه به اینکه امروز اینترنت به کمک بازاریابی آمده، با همکاری وزارت ارتباطات کارهای مشترکی در حال انجام است.

وی ادامه داد: تمام تلاش دولت بر این است که نیازهای اولیه و تسهیلات لازم برای زنان در امر اشتغال را فراهم و این مساله در دستور کار دولت قرار گرفته است.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که بانوان ما در بحث اشتغال و کارآفرینی با آن مواجه هستند، تامین وثیقه است که به همین منظور انتظار ما از تشکل و تعاونی ها این است که برای تسهیل گری در حوزه تضمین وثیقه ها دست به کار شوند.

ابتکار با اشاره به ظرفیت های شهرک های صنعتی خاطرنشان کرد: به این منظور نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار و دفتر ویژه ای برای رسیدگی به مشکلات زنان کارآفرین در نظر گرفته شده است.

معصومه ابتکار برای دیدن نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان البرز عصر دوشنبه به کرج سفر کرده است.

بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز از 26 تا 29 آبان ماه دایر در مجموعه نمایشگاهی گلشهر کرج دایر است.

در این نمایشگاه بیش از 100 واحد تولیدی و صادراتی، تولیدات خود را در دید عموم قرار داده اند.

هیات های تجاری 10 کشور در نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط البرز شرکت کرده اند.

عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، ترکیه، آذربایجان و قزاقستان از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور یافته اند.

حدود 120 واحد صنعتی و تولیدی البرز در زمینه صادرات فعالیت دارند. 

بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

 

 

نظر شما