مدیرعامل شرکت مسافرتی وگردشگری سفر سلامت آلامتو:

کرمانشاه می‌تواند قطب پتانسل توریسم درمانی کشور بشود

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۰۹۱۸۳
کرمانشاه می‌تواند قطب پتانسل توریسم درمانی کشور بشود
نشست دکتر خنفری رئیس شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو ایران با اشکان لطفی مدیرکل هتل پارسیان کرمانشاه، دکتر مخصوصی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دکتر فرخی رئیس بیمارستان بیمارستان بیستون در سالن الماس هتل پارسیان تشکیل شد و تفاهم‌نامه فی‌المابین آنان جهت توریسم درمانی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر علیرضا خنفری مدیرعامل شرکت مسافرتی وگردشگری سفر سلامت آلامتو در این نشست گفت: شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتوی در زمینه توریست درمانی فعالیت می‌کند و حوزه فعالیت این شرکت در کشورهای عراق، کویت، عمان و اقلیم کردستان عراق می‌باشد و این کشورها را به عنوان شروع کار شرکت در نظر گرفته است.

DSC_0156

او افزود: شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو با بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی استان‌های تهران، اصفهان، شیراز و مشهد و استان‌های دیگر قرارداد منعقد نموده است تا  در زمینه‌های مختلف پزشکی و بهداشتی و به ویژه کلیه اعمال جراحی عمومی و پیشرفته امکان برخورداری از خدمات پزشکان متخصص و فوق تخصص فراهم آید.

مدیرعامل شرکت مسافرتی وگردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت امید است بتواند با صنعت توریسم درمانی به بخش اشتغال کمک نماید.

خنفری ادامه داد: توریسم درمانی می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد استان کرمانشاه رغم زند به شرط این که بستر آن بیشتر از این فراهم بشود.

او افزود: کرمانشاه پتانسل این را دارد که قطب توریسم درمانی کشور شود و از لحاظ بیمارستان هم تجهیزات مناسبی دارد.

DSC_0146

مدیرعامل شرکت مسافرتی وگردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: ما در این شرکت با سرمایه شخصی شروع بکار کرده‌ایم ونباید  متکی به دولتباشید و باید در بخش خصوصی کار کنید تا موفق شوید.

خنفری ادامه داد: این شرکت برای بیماران اقلیم کردستان و مداوای آنان در شهرستان قصرشیرینقصد دارد سرمایه‌گذاری نماید هرچند که با بیمارستان‌های استان‌های؛ تهران، یزد، اصفهان و شیراز، مشهد و سایر بیمارستان پرفکت قرارداد بسته‌ایم و باز هم قرداد خواهیم بست با هر بیمارستانی به نوع خوبی بیماران ما را درمان نماید.

 او افزود: هرچند ارزش پول ما این روزها پایین امده است و این ارزش پول پایین باعث شده برای بیماران خارجی درمان ارزان قیمت به همراه داشته باشد و جذب سرمایه هم در توریسم درمانی به همراه خواهد داشت.

DSC_0151

مدیرعامل شرکت مسافرتی وگردشگری سفر سلامت آلامتو گفت: از طرفی هم  علم و دانش ایرانیان در پزشگی خیلی بالاست و پزشکان و متخصان خوبی داریم که هزینه جراحی، نابرواری، قلب و سایر تخصص‌ها توانمند هستند و ایران  از لحاظ پزشکی در سطح بالای دنیا قرار داریم.

خنفری ادامه داد: بخش دولتی هم ترغیب شده که درآمدزایی کند و سیستم را مجهز و کسب درآمد کند و این برای مردم هم خوب است.

او افزود: ما در همه زمینه‌های پزشکی در دنیا مطرح هستیم و نیاز نیز نداریم بیماری به خارج کشور برای درمان بفرستیم فقط از لحاظ تجهیزات پزشکی کمی مشکل وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز