مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

من یک اصلاح طلب با روش و منش اعتدالی هستم

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۸:۰۴
کد خبر: ۸۱۸۲۳۵
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی: از نظرات و پیشنهادهای سازنده همه صاحب نظران برای پیشرفت مباحث فرهنگی و هنری استان با دل و جان استقبال می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در سالن جلسات این اداره کل در جمع همکاران ضمن تشکر و سپاس از غیاثی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین از اکبر اسکندری نژاد مدیرکل پیشین گفت: افتخار می کنم که سال های سال در خدمت همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده ام و تقریبا تک تک نیروها را می شناسم و به آنها ارادت دارم و در ارتباط بوده ام.

سعی می کنم اخلاق که یکی از مهمترین مولفه های دینی است راه و منشم باشد و خدا را شاکرم که در روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها خدمت به جامعه فرهنگ و هنر استان برای اینجانب مهیا شده است.

وی افزود: من یک اصلاح طلب با روش و منش اعتدالی هستم و برای خدمت به استان قزوین که پایتخت هنر خوشنویسی است آمده ام و باهمت شما بزرگواران سعی بر جذب حد اکثری هنرمندان استان که دارای طبع های لطیفی هستند دارم و از نظرات و پیشنهادهای سازنده همه دوستان برای پیشرفت مباحث فرهنگی و هنری استان با دل و جان استقبال می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز