تکرار بی مورد پنالتی مهم ترین چالش این روزهای شاگردان کمالوند؛

ناداوری باز هم بلای جان آلومینیوم شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۴:۲۸
کد خبر: ۸۲۲۳۲۳
ناداوری باز هم بلای جان آلومینیوم شد
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم لیگ یک مقابل خونه به خونه بابل به تساوی دست یافت.

به گزارش برنا از اراک ، نماینده فوتبال استان مرکزی رو در روی خونه به خونه قرار گرفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این دیدار ابتدا در دقیقه ۲۱ خونه به خونه با شوت مجید جلالی فر از میهمان خود پیش افتاد اما در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵ بازی مجید عیدی از آلومینیوم یک دقیقه بعد از ورود به زمین مسابقه دروازه حریف بابلی را باز کرد. اما در دقیقه ۸۷ مسابقه آلومینیوم این فرصت را داشت که با ضربه پنالتی به گل برسد که ضربه عباس یحیی بیگی ابتدا به گل تبدیل شد اما داور مسابقه در اقدامی که این روزها علیه آلومینیوم رایج شده است پنالتی را تکرار کرد و در تکرار پنالتی رضا حیدری سنگربان خونه به خونه توپ را مهار کرد. طی هفته های گذشته نیز شاهد بودیم که در دیدار آلومینیوم و گل گهر سیرجان در حالی که در دومین دقیقه مسابقه به سود سیرجانی ها پنالتی اعلام شده بود بعد از مهار توپ توسط پورمحمد داور مسابقه در تصمیمی که به زعم کارشناسان برنامه لیگ یک نیز اشتباه بود، رای به تکرار پنالتی داد تا گل گهر در تکرار پنالتی به گل برسد.

بنظر می رسد هر چه مسابقات لیگ یک به روزهای پایانی خود نزدیک می شود اتفاقات عجیب و غریب این چنینی نیز بیش از پیش در این مسابقات رواج می یابد و چنین اتفاقاتی لزوم تمرکز و نظارت هر چه بیشتر کمیته داوران بر روی این مسابقات را آشکار می سازد، چرا که این اشتباهات روند صعود و سقوط تیم ها را به طور کلی تحت تاثیر قرار می دهد، کما اینکه پیروزی آلومینیوم در دو دیداری که این چنین تحت الشعاع اشتباهات داوری با تساوی به اتمام رسیده است، می توانست اختلاف فعلی آلومینیوم با صدرجدول را جبران کند و این تیم را به صدر برساند.

بدین ترتیب در پایان هفته بیست و هفتم آلومینیوم اراک ۳۸ امتیازی شد تا در رده ششم، به همراه سه تیم هم امتیاز دیگر خود، سرخپوشان پاکدشت، مس کرمان و گل ریحان البرز به تعقیب تیم های اول و دوم جدول ادامه دهد. تیم هایی که به ترتیب ۴۳ و ۴۴ امتیازی هستند.

آلومینیوم در هفته بیست و هشتم شنبه هفته آتی در آخرین بازی خود در سال ۹۷ میزبانی از قشقایی شیراز را عهده دار خواهد بود.

 

نظر شما