فرمانده انتظامی لرستان:

کشف ۹۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در استان/اختصاص یک فروند بالگرد از هشتم فروردین ماه به لرستان

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۲:۴۰
کد خبر: ۸۲۵۳۵۱
کشف ۹۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در استان/اختصاص  یک فروند بالگرد از هشتم فروردین ماه به لرستان
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب "از تدابیر اندیشیده شده پلیس لرستان برای برقراری نظم و امنیت پایان سال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار مهدیان نسب روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان  با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برقراری نظم و امنیت ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه سوری ،اظهار کرد: 985هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده است.

او افزود:  برنامه‌های پلیس در نوروز 98 با شعار «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» شروع می‌شود و در حوزه پلیس راهور و راه شعار ما «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» است.

 سردار مهدیان نسب با بیان اینکه در لرستان  قانون مداری  حاکم است ،یادآورشد:  مردم فوریت و غیرفوریت را خوب تشخیص می‌دهند و عمل می‌کنند.

او از اختصاص  یک فروند بالگرد از هشتم فروردین ماه به لرستان خبرداد و گفت: از طریق این بالگرد سطح استان تا روز 13 فروردین ماه پایش می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان 5 هزار و 940  نفر در عملیات نوروزی پلیس لرستان در دو نوبت کاری حضور دارند.

سردار مهدیان نسب بابیان  اینکه 340نفر نیروی کمکی از ناجا گرفته‌ایم و بیش از دو هزار نفر شبگرد محلات استان را پایش و کنترل می‌کنند، تصریح کرد: 734 گشت کلانتری، پاسگاه، پیاده و راهور در سطح استان فعال است که 248گشت از این تعداد مربوط به پلیس راه و راهور است.

او با بیان اینکه 31 ایستگاه پلیس در ایام نوروز راه اندازی می‌شود و در 48 نقطه استان ایست و بازرسی داریم، تاکید کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در نوروز اجرا می‌شوند.

سردار مهدیان نسب با بیان  اینکه 55 دوربین آف لاین روی لباس پلیس استان نصب می‌شود که  از خرم آباد شروع شده است،  یادآورشد: 20 نفر از واحدهای گشتی خرم آباد و 10نفر از واحدهای گشتی بروجرد به این دوربین‌ها مجهز شده اند که به صورت آف لاین اقدامات پلیس و نوع برخورد و گفتمان او با شهروندان را ضبط می‌کند  

به گفته مقام ارشد انتظامی لرستان  تعداد این دوربین‌ها باید به بالای 200 عدد  برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز