معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل حوزه استانداری کردستان:

اولین جشنواره روابط عمومی های برتر کردستان در هفته دولت برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۳:۲۲
کد خبر: ۸۴۸۰۸۷
معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل حوزه استانداری کردستان گفت: هفته دولت سال جاری شاهد برگزاری اولین دوره جشنواره روابط عمومی های برتر کردستان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ آرش حسین پناهی ظهر امروز در آیین تجلیل از روابط عمومی های دستگاه های استان کردستان که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در سنندج برگزار شد، گفت: زبان و قلم دو نعمت الهی هستند که در اختیار انسان قرار گرفته تا به وسیله آن تفکرات و اندیشه های خود را بگوید یا بنویسد.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل حوزه استانداری کردستان عنوان کرد: هر سازمانی دارای اهداف و برنامه‌های خاصی است که اگر در اجرای آن از تخصص و توان روابط عمومی‌ها استفاده نشود کارها ابتر می ماند و یا و ناقص انجام خواهد شد.

حسین پناهی افزود: مدیران سازمان‌ها و ادارات باید دیدگاه روابط عمومی‌باور داشته باشند و در اتاق فکر و تصمیم گیری‌های کلان و میانی از توان روابط عمومی‌های خود بهره بگیرند.

او گفت: روابط عمومی‌ها نیز باید در کنار دستگا‌ه‌های فرهنگی برای ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

وی همچنین تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صحیح را از دیگر وظایف مهم روابط عمومی‌ها عنوان و بر اهمیت آن تاکید کرد.

حسین پناهی در ادامه از برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان کردستان در هفته دولت امسال خبر داد.

گفتنی است، در این مراسم از پوستر اولین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان کردستان رونمایی شد و تقدیر از اعضای دوره پنجم شورای روابط عمومی های استان، ابلاغ حکم اعضای دوره ششم و همچنین اهدا لوح سپاس به روابط عمومی های منتخب از نظر استانداری، پایانبخش این مراسم بود.

 

نظر شما