معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

رسانه ها قدرت انتخاب را به مردم واگذار کنند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۷:۲۷
کد خبر: ۸۴۸۰۹۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: انتخاب آزاد مردم راه رسیدن به توسعه است و رسانه ها باید قدرت انتخاب و درک را به مردم واگذار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد حسین فیروزی ظهر امروز در آیین تجلیل از روابط عمومی های دستگاه های استان کردستان که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در سنندج برگزار شد، گفت: روابط عمومی ها نقش و جایگاه بسیار مهمی در سازمان ها و دستگاه ها دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان عنوان کرد: مدیران باید توجه خوبی به ارتباط مردم با سازمان داشته باشند زیرا مردم ولی نعمت های نظام هستند و توجه به جایگاه روابط عمومی ها می تواند این مهم را بالفعل کند.

او با بیان اینکه کردستان عقب ماندگی های بسیاری که مربوط به گذشته است را دارد، گفت: این استان سرمایه انسانی خوبی را دارد و باید با افزایش شیب نموداری فعالیت هایمان این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

فیروزی افزود: امروز با هجمه هایی که دشمن علیه کشورمان صورت داده است بیش از پیش به امید و اتحاد مردم نیازمندیم.

او اظهار داشت: روابط عمومی و رسانه ها باید در قبال خبر های خود مسئولیت پذیر باشند و محبوبیت خود را برای انتشار خبرهای بی ارزش از دست ندهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: توسعه بدون حضور رسانه امکان پذیر و میسر نخواهد بود و این نمایانگر قدرت رسانه ها است.

او با اشاره به اینکه رسانه ها مانند تیغ دولبه عمل می کنند، گفت: جنگ دوم آمریکا علیه عراق از طریق خلیج فارس با اخباری که توسط رسانه ها در خصوص سلاح های کشتار جمعی عراق منتشر شد، شکل گرفت.

فیروزی با بیان اینکه انتخاب آزاد مردم راه رسیدن به توسعه است گفت: رسانه ها باید قدرت انتخاب و درک را به مردم واگذار کنند کاری که امروزه کمتر شاهد آن هستیم.

او گفت: در جامعه امروز رسانه ها اخبار را منتشر نمی کنند بلکه به اخبار شکل می دهند زیرا به دنبال قدرت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اظهار داشت: خوشبختانه مردم امروز از سواد رسانه ای خوبی برخوردار هستند و می توانند وابستگی رسانه ها را تشخیص دهند.

او افزود: اگر گزارشی در رسانه ها منتشر می شود مردم مو به مو آن را قبول نمی کنند بلکه آنها خوانندگان منتقد هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز