راه اندازی کبدی محلات در مشهد

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۱:۳۰
کد خبر: ۸۵۸۳۵۲
راه اندازی کبدی محلات در مشهد
رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: رایزنی هایی را نیز با تربیت بدنی شهرداری مشهد انجام دادیم که کبدی محلات را راه اندازی کنیم تا بتوانیم این ورزش را بیشتر به مردم معرفی کرده باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن احمدیان در مجمع سالیانه هیئت کبدی خراسان رضوی در خصوص عملکرد این هیئت اظهار کرد: در سال 97 میزبان لیگ برتر بانوان در مرحله نیمه نهایی و نهایی بودیم، همچنین میزبانی اردوی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان و جوانان را در استان بر عهده داشتیم.

وی در خصوص برگزاری مسابقات استانی بیان کرد: سال گذشته مسابقات استانی را در سه مرحله در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و مسابقات ساحلی استان را در رشته کبدی برگزار کردیم.

احمدیان ادامه داد: یکی از برنامه های مهم ما در سال 98، حضور پر قدرت در لیگ های برتر بانوان و آقایان خواهد بود.

وی عنوان کرد: در لیگ دسته یک کشور نیز در بخش بانوان، با یک تیم از سبزوار حضور داشتیم، همچنین تیم های کلات و تربت جام از استان در مسابقات کشوری کبدی ساحلی در ارومیه شرکت کردند.

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی در خصوص بحث استعدادیابی گفت: استعدادیابی کبدی را با همکاری آموزش و پرورش شروع و در این راستا در شهرستان ها حضور پیدا کردیم، همچنین کارگاه های آموزشی در این خصوص را برگزار نمودیم.

احمدیان بیان کرد: رایزنی هایی را نیز با تربیت بدنی شهرداری مشهد انجام دادیم که کبدی محلات را راه اندازی کنیم تا بتوانیم این ورزش را بیشتر به مردم معرفی کرده باشیم.

وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی اظهار کرد: دوره داوری درجه 2 را در دوبخش آقایان و بانوان به صورت کشوری برگزار کردیم، همچنین برگزاری کلاس های داوری و مربیگری درجه 3 از دیگر فعالیت های هیئت در این حوزه بوده است.

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی با اشاره به اینکه استان را به 6 قسمت تقسیم کردیم، بیان کرد: برای آموزش و استعدادیابی در این 6 منطقه فعالیت می‌کنیم و سعی بر فعال کردن همه شهرستان ها در رشته کبدی خواهیم داشت.

احمدیان تصریح کرد: ارتباطات خوبی با دانشگاه فردوسی برقرار کردیم و توانستیم کبدی را در اوقات فراغت این دانشگاه جای دهیم و در این راستا دو مربی مجرب را برای دانشگاه فردوسی درنظر گرفتیم، همچنین تفاهم نامه ای با آستان قدس رضوی برای حضور کبدی در رشته های ورزشی این ارگان منعقد کردیم.

وی ادامه داد: رایزنی هایی با دهیاری ها داشتیم که در بحث آموزش و استعدادیابی در روستا ها وارد شویم و مسابقاتی را نیز در سه بخش احمدآباد، رضویه و مرکزی مشهد برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: تعداد ورزشکاران بیمه شده در هیئت کبدی 650 نفر می‌باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز