هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی، قدرتمندترین هیئت فدراسیون است

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۳:۱۹
کد خبر: ۸۷۲۶۹۵
هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی، قدرتمندترین هیئت فدراسیون است
نایب رئیس فدراسیون شنا گفت: قدرتمند ترین هیئت فدراسیون، هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی است که فدراسیون می‌تواند بر آن تکیه کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر زارعی، معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در مجمع سالیانه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی، ضمن تشکر از مشتاق، رئیس این هیئت بابت زحماتش برای این رشته، اظهار کرد: این مجمع براساس آیین نامه وزارت ورزش و جوانان در خصوص گزارش عملکرد یکساله هیئت و ارائه برنامه های سال 98 برگزار می‌شود.

وی افزود: هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی از هیئت های فعال و دارای جایگاه قهرمانی در کشور است که نمونه این قهرمانی ها را می‌توانیم در المپیاد استعداد های برتر سال گذشته مشاهده کنیم.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان ادامه داد: در این مسابقات هیئت شنای استان مقام نخست را کسب کرد که امیدواریم این جایگاه در سال جاری نیز تثبیت شود.

زارعی عنوان کرد: در بعد قهرمانی هیئت های شهرستان ها نیز فعال هستند و در این راستا نیشابور در لیگ برتر شنای کشور، تیم مجزا از تیم استان دارد.

در ادامه محسن علی آبادی، نایب رئیس فدراسیون شنا با بیان اینکه شنا یک ورزش نیست بلکه یک زندگی است، گفت: اگر فردی بخواهد حیاتی داشته باشد، باید بتواند در  خشکی راه برود و در آب شنا کند. 

وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی در سه روز، دوازده جلسه را آموزش می‌دادیم تا رزمندگان  بتوانند در شرایط مختلف فعالیت کنند. 

نایب رئیس فدراسیون شنا عنوان کرد: در این جلسه به بیان اعداد و ارقام پرداخته شد، این اعداد و رقم ها در مقابل قهرمانان ما، عددهای پایین و کمی هستند چرا که سرمایه های اصلی ما، نیروی انسانی ماست، همچنین خروجی و دستاورد های استان از این ارقام بالاتر بوده است

علی آبادی اضافه کرد: شنای مشهد در قبل از انقلاب مطرح نبود و بعد با ارتقای سطح خود، استان را با تهران تطابق داد  و این موضوع نشان دهنده فعالیت هیئت شنای خراسان رضوی است.

وی ضمن تشکر از مشتاق، رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی بیان کرد: استخر داری، کار بسیار دشواری است، که این مسئله با توانمندی این هیئت برطرف و در راستای رشد آن بکار گرفته شده است.

نایب رئیس فدراسیون شنا در پایان گفت: قوی ترین هیئت فدراسیون، هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی است که فدراسیون می‌تواند بر آن تکیه کند.

 

نظر شما