نایب رییس مجمع جوانان استان البرز:

عزم جدی برای انتقال زندان های البرز وجود ندارد

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۱۷۴۰۲
عزم جدی برای انتقال زندان های البرز وجود ندارد
نایب رییس مجمع جوانان استان البرز و عضو هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان کشور گفت: در استان البرز عزم جدی برای انتقال زندان ها وجود ندارد اما با انسجام نهادهای انقلابی و فرهنگی این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، عضو هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان کشور و نایب رییس مجمع جوانان استان البرز اظهار کرد: انتقال زندان های متعدد استان البرز به مناطق دورافتاده، قدمی مثبت در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی خواهد بود.

محسن انصاری با بیان اینکه تعداد زندان های استان البرز در شان و جایگاه عموم شهروندان البرزی نیست، بیان داشت: مسئولین استانی به خصوص نمایندگان مجلس بایستی تمام توان و قوای خود را در جهت انتقال زندان ها به خارج از استان به کار گیرند.

وی تصریح کرد: در این صورت می توان از سمن های فعال استان البرز و تمامی نهادهای فرهنگی توقع داشت تا البرز را به شهری امن برای نوجوانان و جوانان تبدیل کنند؛ چراکه عامل اصلی بزه و آسیبهای اجتماعی، زندان ها و عوامل مرتبط با آنها بوده و تلاش نهادهای فرهنگی و اجتماعی در این راستا قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

انصاری همچنین به نقش تاثیرگذار جوانان انقلابی استان، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان دریادل اشاره کرد و گفت: با انسجام نهادهای انقلابی و فرهنگی در استان البرز می توان در راستای انتقال زندان های استان قدم های مفیدی برداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز