بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سبزوار برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۵:۵۷
کد خبر: ۹۱۹۴۲۴
رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با ایام هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید نصراله زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال با همکاری هیئت ها و باشگاه های ورزشی و سازمان های مردم نهاد، فعالیت های خوبی در ایام هفته تربیت بدنی در شهرستان صورت گرفت.
وی افزود: شعار هفته تربیت بدنی و ورزش در سال جاری《پیش به سوی ایران فعال》 تعیین شده که اداره ورزش و جوانان سبزوار نیز با همین رویکرد برنامه های ورزشی خود را تدوین کرده بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امسال برنامه های ورزشی مناسبی در سطح شهرستان در 2 بخش آقایان و بانوان به همین منظور برگزار شد.
نصراله زاده اضافه کرد: از جمله برنامه های شهرستان در این هفته می‌توان به همایش‌های ورزش صبحگاهی، پیاده روی خانوادگی، دوچرخه سواری، دیدار با خانوده شهدای ورزشکاران، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از هیئت ها و مدیران باشگاه های ورزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و رقابت‌های مختلف ورزشی اعم از مسابقات استانی، چند جانبه و کشوری گنجانده شده اشاره کرد.
وی عنوان کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین افراد جامعه برپا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز