معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل

۱۰۰ کیلومتر جاده تازه ساخت استان اردبیل آماده بهره‌برداری شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۵:۵۵
کد خبر: ۹۲۴۲۹۵
۱۰۰ کیلومتر جاده تازه ساخت استان اردبیل آماده بهره‌برداری شد
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل از بهره‌برداری ۱۰۰ کیلومتر جاده تازه ساخت در این استان خبر داد.

به گزارش برنا،علی یوسف‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پروژه‌های قابل افتتاح شامل ۵۱ کیلومتر بزرگراه، ۱۶.۵کیلومتر راه اصلی و ۳۳ کیلومتر راه روستایی است.

وی بیان‌کرد: احداث بزرگراه‌ها شامل سه پروژه اصلی اردبیل- مشگین‌شهر، رضی – امیرکندی و اردبیل - سرچم است که برای تکمیل آنها ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با  اشاره به عملیات اجرایی پروژه محور اردبیل- مشگین‌شهر گفت: ۴۳ کیلومتر این مسیر از سوی قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجراست و با ۸۸۰ میلیارد ریال اعتباربه بهره‌برداری خواهد ‌رسید.

یوسف‌زاده ادامه داد: در مجموع ۱۸ کیلومتر از این جاده در حد فاصل سه‌راهی مشگین‌شهر و ارباب‌کندی باقی می‌ماند که تا ۲ سال آینده به اتمام می‌رسد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل درباره عملیات اجرایی رضی- امیرکندی نیز گفت: این محور با اعتبار ۴۹۰  میلیارد ریال اعتبار اجرا شده و لایه اول آسفالت آن نیز به اتمام رسیده است.

یوسف‌زاده با بیان اینکه چهار بانده اردبیل- سرچم نیز با هزینه کرد ۶۶۰ میلیارد ریال تا روستای کرگان آسفالت شده و آماده افتتاح است، اظهار داشت: در محدوده روستای آراللو مشکل جابه‌جایی تاسیسات برق و آب و گاز وجود دارد که امید است بزودی برطرف شود.

 

نظر شما