سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد:

طرح ممنوعیت تردد شهری از ساعت ۹ شب به بعد در استان اصفهان منتفی شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۴۳۹۴
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در ارتباط با ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب به بعد گفت: این تصمیم در ستاد استانی مقابله با کرونا بررسی و منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: امروز پنجاه و هفتمین جلسه ستاد استانی تشکیل شد و فعالیت مشاغل از شش بعد از ظهر و ممنوعیت گروها های شغلی ۲ و ۳ و ۴ برای کلانشهر اصفهان، بهارستان و سپاهان شهر از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر اعمال خواهد شد. گروهای شغلی یک که ارائه دهنده خدمات درمانی و مایحتاج مردم هستند فعال بوده و رستوران ها به صورت بیرون بر فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان‌های خمینی‌شهر، نجف آباد، شاهین شهر، لنجان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار و اردستان ممنوعیت فعالیت مشاغل از ساعت 6 بعد از ظهر اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در خصوص نظارت بر این مصوبه تیم‌های بازرسی با محوریت اتاق اصناف و بهداشت و تعزیرات وشهرداری‌ها تشکیل خواهد شد.

غلامی با اشاره به دورکاری کارمندان گفت: با توجه به اینکه تصمیم گیری بر عهده مدیران دستگاه های اجرایی است، مشروط بر اینکه ارائه خدمات مطلوب به مردم داده شود، اولویت با بیماران زمینه ای و بانوان باردار است و فعالیت های میتواند به صورت دورکاری باشد.

وی در ارتباط با ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب به بعد گفت: این تصمیم در ستاد استانی مقابله با کرونا بررسی و منتفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز