تارتار : مستحق پیروزی بودیم

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۲۶۷۰
تارتار : مستحق پیروزی بودیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید باشگاه تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان تیم انجام می دهد اما به دلیل پیشنهادات سنگینی که به بازیکنانش شده این موضوع کار را سخت کرده است و از این تبعیض ناراضی هستم.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار امشب ( سه شنبه ۳ خردادماه) پس از تساوی تیمش مقابل نساجی  در هفته بیست و نهم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نیمه اول را خوب شروع کردیم و مسلط بازی کردیم و تنها کمی  کم دقت و بدشانس بودیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم که  می‌توانستیم در  همان نیمه اول نتیجه بازی مشخص کنیم. 
وی افزود: با تغییراتی که نساجی در نیمه دوم ایجاد کرد بازی به تعادل رسید، البته توانستیم دوباره مدیریت بازی را در اختیار بگیریم ، اگر امروز ، روزنامه بود می توانستیم به گل برسیم ، البته مهم کیفیت بازی تیمی ما بود و مستحق پیروزی مقابل نساجی بودیم .
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بازیهای آخر فصل است، بیشتر بازیکنان خسته هستند و همین مسئله میزان آسیب دیدگی را بالا می برد، در بازی امروز سعی کردیم فرصت بیشتری به بازیکنان جوان و آکادمی باشگاه بدهیم تا آنها را برای آینده بیشتر محک بزنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره عملکرد داوری گفت:  نمی‌توانیم در مورد داوری صحبت کرده و نظر کارشناسی بدهیم، امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد، هرچند نیمه دوم کمی تغییر در روند داوری دیدیم که در کل تاثیری در نتیجه نداشت.

تارتار با اشاره به اینکه پیشنهاد سنگینی از سوی دیگر تیمها به بازیکنانش شده است، گفت: باشگاه تلاش می‌کند قرارداد بازیکنان  را تمدید کند، اما بازیکنان ما پیشنهادات زیادی دارند که برخی از آنها مبالغ سنگینی است که همین موضوع  کار باشگاه را سخت است.  نمی‌دانم چرا چنین تبعیضی وجود دارد. برخی تیمها برای یک بازیکن مبلغ زیادی می‌دهند و این کار را برای ما سخت می‌کند. 
وی در مورد خدابنده لو خاطرنشان کرد: خدابنده‌لو پیشنهادات زیادی دارد و نیم فصل هم قصد رفتن داشت. اگر دلش با ما باشد، پیش ما می‌ماند در غیر این صورت کاری نمی‌توانیم انجام دهیم چون بازیکن آزاد خواهد شد.
وی اظهارداشت: سعی می‌کنیم علاوه بر حفظ تیم ، بازیکنان مدنظر را جذب کنیم تا شرایط بهتری را برای فصل آینده  داشته باشیم. باشگاه در ابتدای فصل سعی داشت با بازیکنان جوان قرارداد سه ساله ببندد، اما زمانی که مدیر برنامه‌ قبول نمی‌کند، واقعا نمی‌شود کاری کرد. ما مجبوریم این شرایط را بپذیریم، تا آنجا که بشود  تلاش می کنیم، بتوانیم قراردادها را تمدید کنیم.
سرمربی فوتبال ذوب آهندر خصوص وضعیت قاسم حدادی فر گفت:  همیشه گفتم که قاسم حدادی‌فر عزیز باشگاه است. باید بعد از مسابقات باهم جلسه داشته باشیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.
تارتار در پایان اضافه کرد:  از هواداران و همچنین رسانه   تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند. دوست داشتیم پیروزی این بازی بودیم ، اما نشد، امیدوارم بتوانیم در ادامه راه موفق تر عمل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز