پای مدیران اصفهان در رکاب

ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه برای بهبود سلامت شهر و شهروندان

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۸:۳۵
کد خبر: ۵۱۱۹۶۵
ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه برای بهبود سلامت شهر و شهروندان
همایش دوچرخه سواری مدیران ادارات و سازمان های اصفهان با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه برای جلوگیری از ترافیک و آلودگی هوا و حل مشکل کم تحرکی در زندگی های مدرن شهری برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان،در این همایش حدود صد نفر از مدیران با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه برای جلوگیری از ترافیک و آلودگی هوا و حل مشکل کم تحرکی در زندگی های مدرن شهری سوار بر دوچرخه شدند و فاصله پارک شهید رجایی تا میدان امام اصفهان را رکاب زدند و برگشتند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان از دیرباز شهر دوچرخه ها بوده و از نظر موقعیت جغرافیایی و مسطح بودن بستر مناسبی برای استفاده از این وسیله نقلیه پاک بوده و هست گفت : هدف ما از برگزاری همایش دوچرخه سواری مدیران ابتدا ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه برای بهبود سلامت شهر و شهروندان در سه حوزه بحرانی ترافیک،آلودگی هوا و کم تحرکی است و دوم دعوت از مدیران برای یادآوری اهمیت موضوع تا با دست دادن به دست هم و همکاری و همیاری همه ادارات و نهادها بتوانیم گامی مثبت برای سلامت شهر زیبای خدا اصفهان برداریم.

علی قاسمی اراده های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در پاک نگه داشتن هوای اصفهان برای شهروندان را ستودنی دانست وافزود : سه شنبه های بدون خودرو و پنجشنبه ها با ورزش که امروز شاهد بخشی از آن بودیم به ما یادآور می شود هر شهروند برای پاک زیستن باید از خود شروع کند که مدیران را نیز شامل می شود.

وی رسیدن به مدینه فاضله و شهری پاک را دررو همت همه دستگاه های خدمت رسان دانست و ادامه داد: ما در قبال نسل آینده مسئولیم و موظفیم برای نسل حاضر و آیندگان خود هوای شهر را داشته باشیم.

در این همایش حجت الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان ، علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ، سرهنگ ابوالفضل توکلی مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی اصفهان، محمد پرورش مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان و جمع دیگری از مدیران با دوچرخه میدان تاریخی امام را رکاب زدند.

پویش ترافیک اصفهان نیز با شعار هوای اصفهان را داریم در این همایش حضور داشت و در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری با مدیران همراه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز