مدافع تیم فوتبال سپاهان:

در هر دو نیمه برتر میدان بودیم

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۵۵۲۶۰
در هر دو نیمه برتر میدان بودیم
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی خوبی برگزار شد و فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم، از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، محمد ایرانپوریان پس از پیروزی تیمش مقابل فولادخوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی برگزار شد و فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم، از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم،  با تمرکز کامل فوتبال بازی کردیم، تنها در یک صحنه یک اشتباه کوچک داشتیم که همان اشتباه باعث شد یک گل دریافت کنیم، اما در کل تیم برتر میدان و مستحق دریافت 3 امتیاز این دیدار بودیم.

وی درباره روند رو به افت تیم سپاهان پس از به ثمر رساندن گل‌های برتری بیان کرد: تیم حریف نیز از لیگ برتر است و تیم دست وپا بسته‌ای نیست، دلیلی ندارد زمانی که ما دو گل زود هنگام می‌زنیم تا انتهای بازی همین روند را حفظ کرده و دو گل دیگر نیز بزنیم، دیگر فوتبال نمی‌شود  یک جاهایی را باید با تمرکز بیشتری کار کنیم و از روی شکم سیری فوتبال بازی نکنیم و بتوانیم نتیجه بهتری و گل‌های بیشتری بزنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان  افزود: مطمئنا صحبت‌های قلعه‌نویی خیلی تاثیر دارد چون مربی بزرگی است و تجربه کافی را دارد، اگر چیزی را می‌گوید بخاطر این است می‌خواست اتفاقات هفته گذشته تکرار نشود مطمئنا این هفته را می‌دید و اگر درباره بازی قبل صحبت کرده است روی سخنش با چند تن بازیکنان نبوده و منظور او تمام تیم تیم یوده است.

 ایرانپوریان درباره حضور هواداران و تشویق این تیم خاطرنشان کرد: جا دارد دست تک تک هواداران را ببوسم، واقعا سنگ تمام گذاشتند به خصوص امروز که تولدم بود، از هوادارن سپاهان ممنون هستم که امروز من را تشویق کردند.

ق/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز