معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی استان اصفهان:

سی و یکمین جشنواره تئاتراصفهان آبان ماه برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۸:۳۹
کد خبر: ۸۸۶۸۴۸
سی و یکمین جشنواره تئاتراصفهان آبان ماه برگزار می‌شود
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اصفهان گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان از ٢٠ تا ٢٤ آبان ماه سال ٩٨ برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدعلی جعفری اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در راستای سیاست‌های راهبردی وزارت متبوع، با توجه به نام‌گذاری سال با عنوان «رونق تولید»، به منظور ارتقای سطح کیفی آثار مبتنی بر اجرای عمومی و گزینش آثار برجسته، سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی را برگزار می‌کند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اصفهان با اشاره به مقررات جشنواره خاطرنشان کرد: آن دسته از گروه‌هایی که از مهر ماه ١٣٩٧ تا ٣٠ شهریور ماه ١٣٩٨ اجرای عمومی نمایش‌های خود را به پایان رسانده باشند (حداقل پنج اجرا، به تایید اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان و نهایتا اداره کل استان) می‌توانند متقاضی حضور در جشنواره باشند.

وی اظهار کرد: متقاضیان لازم است فرم تقاضانامه، تائیدیه و فیلم اجرای عمومی و نیز فرم مربوطه را تکمیل و حداکثر تا ٣٠ شهریور ماه ٩٨ به دبیرخانه جشنواره استان واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ارسال کنند.

جعفری با بیان اینکه لازم است متن نمایش‌های برگزیده استان در موعد مقرر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر ارسال شود، تصریح کرد: آخرین مهلت ارائه تقاضانامه ٣٠ شهریور  و زمان بازبینی آثار ٩ تا ١٤ مهرماه می‎‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز