رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

کمک ۲۰۰میلیون تومانی شورا به هیئت ها/ عزاداری امام حسین (ع) اختصاص به گروه خاصی ندارد/ شهری حسینی در همه مناطق داریم

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۷:۱۶
کد خبر: ۸۹۶۷۷۹
کمک ۲۰۰میلیون تومانی شورا به هیئت ها/ عزاداری امام حسین (ع) اختصاص به گروه خاصی ندارد/ شهری حسینی در همه مناطق داریم
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:بیش از هزار هیات در اصفهان حضور دارند که در سایه مشارکت و همکاری و همدلی عزاداری باشکوهی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،علیرضا نصراصفهانی اظهار کرد:شهرداری اصفهان برنامه خود را با شعار  شهرحسینی از حدود دو ماه پیش در قالب جلساتی که با هیات ها برگزار کرد آغاز و تلاش کرد که با برنامه ریزی پیش برود و هیات ها نیز در این مسیر همکاری خوبی داشتند.

وی در ادامه افزود:آتش نشانی، اورژانس و برنامه های آموزشی تعامل بسیار خوبی داشتند وهیات ها بدون آسیب عزاداری ها را برگزار کردند و دغدغه مدیریت شهری کاهش یافت.از همه هیات های مذهبی باید تشکر کرد که با حداقل هزینه، انسجام و هماهنگی خوبی ایجاد کردند.

نصراصفهانی تصریح کرد:حضور جوانان و نوجوانان امسال حال و هوای دیگری داشت. باید بپذیریم که عزاداری حسین (ع) اختصاص به گروه، دسته و سن خاصی ندارد این یک فراخوان عمومی است که همه افراد با همه دیدگاه ها می آیند و خوشحالیم که وحدت و همدلی در اصفهان وجود داشت.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:امسال همراه با شهردار اصفهان و شهرداران مناطق در هیات ها حضور یافتیم که خوشبختانه شاهد همدلی در این ایام بودیم.امسال مشارکت مردم مثال زدنی بود رعایت حقوق مردم،نظم و حق الناس وکمک مردم به نیروهای خدماتی بسیار اتفاق مثبتی بود.

وی خاطرنشان کرد:از فرهنگ حسینی همین انتظار می رود. ما در این ایام گردشگرانی از شهرها و حتی کشورهای دیگر داریم واگر می‌خواهیم میزبان گردشگران بیشتری در این روزها باشیم نیازمند رعایت آداب فرهنگ حسینی هستیم که مشارکت و همدلی از پایه ها و بنیان‌های آن است.

نصراصفهانی تصریح کرد:امسال شاهد کمک های خیرین بودیم که به صورت آبرومندانه از نیازمندان پذیرایی کردند و همه طبقات اجتماعی در کارخیرحضور داشتند و مشارکت اجتماعی به خوبی و درستی شکل گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت:بیش از هزار هیات در اصفهان حضور دارند که در سایه مشارکت و همکاری و همدلی عزاداری باشکوهی را برگزار کردند.باید از این مشارکت در دیگر  ایام سال نیز استفاده کنیم و سایر فعالیت ها را نیز در سایه  مشارکت اجتماعی انجام دهیم چون در این ایام به چشم دیدیم که با همدلی می شود محرمی پر شور برگزار کرد.

وی ادامه داد: امسال شاهد مراسم های پرشور در مناطق مختلف بودیم که نشان می دهد شهری حسینی در همه مناطق داریم. بعضی مناطق به دلیل کثرت هیات ها مثل منطقه ۳، ۱۴ و ۱۵ کار و مدیریت بیشتری انجام داده اند.این مناطق به‌ جهت برنامه های خوبی که دارند از سایر مناطق هم مهمان دارند و با حجم جمعیت بیشتری مواجه هستند، پس زحمتشان هم بیشتر است.

نصراصفهانی تصریح کرد:همچنین با تصویب شورای شهر اصفهان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای هیات ها در نظر گرفته شد که به شورای هیات ها پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز