امام جمعه اصفهان:

مقام معظم رهبری خواستار تشکیل حکومت الهی هستند

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۹:۴۳
کد خبر: ۸۹۷۱۲۵
مقام معظم رهبری خواستار تشکیل حکومت الهی هستند
امام جمعه اصفهان گفت: مقام معظم رهبری خواستارتشکیل حکومت الهی هستند که به ‌زودی محقق خواهد شد و دولت و ملت دستور اسلام را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع)اظهار داشت:  اولین نشانه آدم مومن، تقوا است وقتی در خلوت  هستی و خطایی نمی‌کنی و دومین نشانه صدقه دادن است، وقتی کم دارید و مشکل مالی دارید و صدقه می دهید.نشانه سوم تحمل سختی‌‌ها است، نشانه چهارم نیزنگهداری به وقت عصبانیت و آخرین نشانه راستگویی است.

وی در ادامه افزود: مردم کشور،عزاداری امام حسین (ع) را در همه جای دنیا رونق بیشتری دادند. در زمان پهلوی اجاره نمی‌دادند کسی عزاداری کنند، عزاخانه‌ها را می‌بستند و در روستا‌ها مانع عزاداری می‌شدند.روز به روز عزاداری اباعبدالله رونق بیشتری خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه افزود: حدود ۳۵نفر از جمعیت عزاداران امام حسین در عراق  کشته شدندکه انشاالله خداوند متعال آنها را شهید محسوب کند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: سالگرد ارتحال   آیت‌الله خزعلی وجهانگیرخان قشقایی پیش‌رو است،یکی از دوستان آیت‌الله خزعلی می‌گفت ۲۵سال حتی یک نماز نافله را جا نینداختند.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: با انقلاب شکل گرفته در ایران، قدرت مقاومت در فلسطین بیشتر شده و اسلحه‌های مدرن که بتواند با صهیونیست‌ها مقابله کند، به وجود آمده است.

آیت الله طباطبایی‌نژاد افزود: سیدحسن نصرالله یک موشک زد و یک خودرو صهیونیستی را نابود کرد و بعد از آن بیانیه داد که به این   ختم نمی‌شود.صهیونیستی‌ها از جان خود می‌ترسند و سیدحسن نصرالله می‌داند که آنها می‌ترسند و این یکی از آثار انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه اصفهان درپایان گفت: خداراشکر شخصیتی مانند سیدحسن نصرالله در لبنان وجود دارد که چند روز قبل در روز عاشورا اعلام کرد امام ما حضرت ایت الله خامنه ای است. مقام معظم رهبری خواستارتشکیل حکومت الهی هستند که به ‌زودی محقق خواهد شد و دولت و ملت دستور اسلام را انجام خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز