یادگیری اصولی سئو در ۵ مرحله

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۲۸۵۷۱۶
یادگیری اصولی سئو در ۵ مرحله
برای حرفه‌ای شدن در زمینه سئو و بهینه سازی سایت باید تمامی مراحل سئو و بهینه سازی سایت را یاد بگیرید.

به گزارش برنا، برای حرفه‌ای شدن در زمینه سئو و بهینه سازی سایت باید تمامی مراحل سئو و بهینه سازی سایت را یاد بگیرید.

و برای اینکار بهتر است که افراد حرفه ای را در این زمینه دنبال کنید که سئوکار حرفه ای الهام کشاورز می‌تواند فرد مناسبی باشد ایشان سابقه فعالیت سئویی از سال 92 در شرکت هایی مانند مدیروب، وب کندو، خانه طراحان سام و بیش از 200 پروژه بصورت مدیر پروژه و مشاوره ای را داشته است.

حال من به شما پیشنهاد میکنم برای اینکه بتوانید سئو را بصورت خلاصه و در پیچ قدم یاد بگیرید با من در ادامه همراه باشید.

رقبای هم صنف شغلی خودتان را تحلیل و بررسی کنید

مرحله مهمی که باید در سئو و بهینه سازی کامل سایت بیاموزید تحلیل و بررسی سایت رقبای خودتان است. در این مرحله، باید سایت های رقبای خود را به دقت بررسی کنید و ببینید چگونه آنها به اولین نتایج در گوگل برای کلمات کلیدی خود رسیده اند.

برای بررسی سایت های رقبا پس از انتخاب کلمات کلیدی خود، اگر می خواهید برای هر کلمه کلیدی رتبه بندی کنید، باید آن کلمه کلیدی را در گوگل جستجو کنید و تمام سایت های صفحه اول گوگل را بررسی کنید.

برای آنالیز کامل سایت رقبای خود، باید کار با تعدادی از ابزارهای سئو مانند moz و ahrefs را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که در محتوایی که ایجاد می کنید از تصاویر و ویدئو استفاده کنید. سعی کنید با استفاده از ابزارهای آنلاین و یا حتی فتوشاپ، تصاویر مقالات خود را بهینه کنید.

کیوورد ریسرچ را یاد بگیرید

در اولین قدم در سئو و بهینه سازی سایت باید یاد بگیرید که بهترین کلمات کلیدی را برای سایت خود انتخاب و استخراج کنید. ممکن است بپرسید کلمات کلیدی دقیقا به چه معنا هستند؟ کلمات کلیدی کلماتی هستند که مخاطبان و کاربران شما در گوگل جستجو می کنند. شما باید یک جستجوی کامل انجام دهید و ببینید مخاطبان و کاربران شما در گوگل به دنبال چه چیزی هستند. و بهترین کلمات کلیدی را برای سایت خود انتخاب کنید.

راه های زیادی برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد. می توانید از تعدادی ابزار مانند Google Keyword Planner،  kwfinder و حتی خود گوگل استفاده کنید. برای حرفه ای شدن در این زمینه باید یاد بگیرید که با تمام این ابزارهایی که ارائه کرده اید کار کنید. و از این ابزارها استفاده کنید تا ببینید مخاطبان و کاربران شما دقیقاً چه کلماتی را در گوگل جستجو می کنند.

گوگل کلماتی را ارائه می دهد که مخاطبان شما بیشتر جستجو می کنند. شما باید برای هر کلمه کلیدی یک مقاله جامع بنویسید و سعی کنید در همه آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.

تولید محتوای سئو شده رکن اصلی در سئو

یکی از مهمترین موضوعاتی که هنگام بهینه سازی وب سایت باید یاد بگیرید، تولید محتوای سئو شده است. تولید محتوا مهمترین بخش سئو و بهینه سازی وب سایت است. شما باید به شدت مطالعه کنید و سعی کنید پس از راه اندازی وب سایت خود محتوای خوبی برای وب سایت خود تولید کنید.

شاید فکر کنید تولید محتوا کار سختی است! در ابتدا ممکن است نوشتن مطالب و انجمن کامل در مورد موضوع انتخابی برای شما دشوار باشد. اما ساده ترین راه برای ایجاد محتوا برای وب سایت شما جمع آوری اطلاعات است.

نکته: اگر اصول جمع آوری داده ها را بیاموزید، می توانید با جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف، محتوای با کیفیت و حرفه ای تری نسبت به رقبای خود تولید کنید.

تولید محتوا موضوع بسیار مهمی در سئو و بهینه سازی وب سایت است. توجه داشته باشید که اگر محتوا از کیفیت پایینی برخوردار باشد، ممکن است نتوانید اولین نتایج گوگل را دریافت کنید.

هدف اصلی شما تولید محتوای خوب برای مخاطبانتان است. محتوای با کیفیت یعنی محتوایی که مخاطب پس از مطالعه به آن نیاز مطلق دارد. بنابراین محتوایی که تولید می کنید باید بر اساس نیاز مخاطبان و کاربران شما نوشته شود.

قبل از تولید محتوا، حتما محتوای رقیب خود را به دقت بررسی کنید و سعی کنید محتوای کاملتر و جامع تری نسبت به رقبای خود تولید کنید. وقتی محتوای مقاله پرتر از محتوا باشد، این نکته خوبی برای شماست و به گوگل این امکان را می دهد که سایت شما را سریعتر به نتیجه اول برساند.

البته در مورد سئو محتوا به این نکته توجه داشته باشید که محتوایی که تولید می کنید باید با تمامی قوانین سئو داخلی زیر مطابقت داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 بعد از تولید محتوا سئو داخلی را یاد بگیرید

بعد از اینکه نحوه تولید محتوای خوب برای وب سایت خود را یاد گرفتید، باید با مبحث سئوی داخلی کاملاً آشنا شوید.

سئوی داخلی به کارهایی اطلاق می شود که باید در یک وب سایت انجام دهید تا وب سایت خود را برای گوگل بهینه کنید.

استفاده از هاست مناسب یکی از عوامل مهم در سرعت وب سایت است که بخشی از سئوی داخلی یک وب سایت است.

محتوایی که تولید می کنید باید محتوای کامل و جامع باشد. قبل از تولید محتوا، محتوای رقیب را به دقت بررسی کنید و سعی کنید 1000 کلمه بیشتر از رقیب داشته باشید.

فراموش نکنید که از عکس ها و فیلم ها در محتوای تولیدی خود استفاده کنید. سعی کنید با این ابزار آنلاین یا حتی فتوشاپ تصویر مقاله خود را بهبود ببخشید.

یادتان باشد پیوندهای داخلی را به محتوای مربوط به پست خود اضافه کنید. یکی از مهم‌ترین جنبه های سئو داخلی، ارائه لینک های داخلی به محتوای وب سایت شما است.

سعی کنید در محتوای نوشته خود به منابع معتبر لینک دهید. ارائه لینک های خارجی به وب سایت های محبوب تأثیر مثبتی بر وب سایت شما خواهد داشت.

با سئوی خارجی آشنا شوید

پس از مطالعه مبحث تولید محتوا و سئو داخلی. شما باید سئوی کاملا خارجی را یاد بگیرید. سئوی خارجی به مجموعه کارهایی اطلاق می شود که شما در خارج از سایت خود برای بهینه سازی سایت خود برای گوگل انجام می دهید، مانند ایجاد بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی.

شما باید مبحث بک لینک را یاد بگیرید و سعی کنید در سایت هایی با کیفیت بالا که از اعتبار بالایی برخوردار هستند لینک هایی برای سایت خود ایجاد کنید تا در نتایج اول گوگل دیده شوند. ممکن است بپرسید منظور از بازخورد چیست؟ وقتی وارد سایتی می‌شوید، به وب‌سایت خود لینک می‌دهید، بازخوردی برای شماست.

به عنوان مثال، پس از انتشار مقاله خود در سایت، به این مقاله در سیستم های وبلاگ نویسی و انجمن ها لینک می دهم تا در نتایج گوگل قرار گیرد. این لینک یک لینک به سایت است. بنابراین باید شروع به ساخت بک لینک در سایت هایی کنید که بسیار مورد اعتماد هستند.

بسیاری از دوستان به دنبال آموزش رایگان سئو هستند. بسیاری از مردم از من می پرسند که چگونه سئو را مسلط شویم؟ با توجه به نیاز این افراد، مطالب کاملی را منتشر کردم و به شما گفتم که چگونه سئو را در پنج مرحله یاد بگیرید.

برای اینکه یک متخصص سئو حرفه ای شوید باید این 5 مرحله را به طور کامل و حرفه ای یاد بگیرید. البته اگر می خواهید بصورت مرحله به مرحله یاد بگیرید به شما پیشنهاد می کنم از وبسایت من به نشانی https://elhamkeshavarz.ir دیدن کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز