سرعت بازیابی کریپتو افزایش می‌یابد/ پیش بینی ۲۲ هزار دلاری بیت کوین

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۵:۰۶:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۷۰۵۴
سرعت بازیابی کریپتو افزایش می‌یابد/ پیش بینی ۲۲ هزار دلاری بیت کوین
بازیابی کریپتو سرعت گرفته است زیرا بازار شاهد جهش 250 میلیارد دلاری است. ارزش بازار جهانی کریپتو اکنون 1.05 تریلیون دلار است که در روز گذشته 0.72 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ به نظر می رسد که بازیابی کریپتو سرعت گرفته است زیرا بازار شاهد جهش 250 میلیارد دلاری است. ارزش بازار جهانی کریپتو اکنون 1.05 تریلیون دلار است که در روز گذشته 0.72 درصد افزایش یافته است.

پس از سقوط چشمگیر یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری FTX، توکن اصلی آن FTT، Solana، Serum، Maps و Oxygen مورد توجه قرار گرفته است. داده ها نشان می دهد که FTT در 30 روز گذشته 120.1 درصد افزایش یافته است. جهش FTT به دلیل گمانه زنی ها مبنی بر اینکه مدیران می بینند FTX وجوه مشتریان خود را بازیابی می کند و بنابراین حتی ممکن است دوباره راه اندازی شود، تقویت شد.

به طور مشابه، سولانا، که از حمایت بسیاری از بنیانگذار FTX، سام بانکمن-فرید (SBF) برخوردار شد، نیز به دلیل ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال متضرر شد. با این حال، سولانا پس از جهش 5.01 درصدی در هفت روز گذشته توانست با 24.21 دلار معامله کند و در میان 10 ارز دیجیتال برتر قرار دارد.

سرمی که تحت حمایت SBF نیز قرار گرفت، طی سه هفته سه برابر شده و به 43 سنت آمریکا رسیده است. SRM پس از شاهد رشد 158.3 درصدی در 14 روز گذشته در حال حاضر با 0.413 معامله می شود. در مورد نقشه ها و اکسیژن، هر دو پروژه کریپتو در ژانویه بیش از 50 درصد رشد داشته اند.

جدا از همه این سکه ها، محبوب ترین بیت کوین رمزنگاری شده (BTC) پس از رشد 33.4 درصدی در 14 روز گذشته در حال حاضر با قیمت 22786 دلار معامله می شود.

در همین حال، برخی از تحلیلگران کریپتو بر این باورند که نوسان دارایی های دیجیتال به دلیل نقدینگی ضعیف بدتر می شود زیرا بسیاری از سرمایه گذاران قبلاً آن را پس از فروش سال 2022 ترک می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما