اجرای ۲۳۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها

۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۸:۴۹
کد خبر: ۱۴۴۹۸۶۳
اجرای ۲۳۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از ۲۳۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجید جودی معاون بنیاد مسکن درباره عملکرد بنیاد مسکن در احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی در روستاها در سال ۱۴۰۱ و از ابتدای اجرای طرح، افزود: ۲۳۴ هزار و ۷۲۸ واحد روستایی نهضت ملی مسکن از ابتدای اجرای این طرح با تلاش بنیاد مسکن و همکاری مردم، وارد مرحله عملیاتی و اجرایی شد.

معاون بنیاد مسکن توضیح داد: از ۲۰۰ هزار واحد مصوب در سال ۱۴۰۱ به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان، تعیین شده بود که تاکنون ۱۶۲ هزار واحد برای پرداخت وام به استان‌ها ابلاغ شده است و مابقی نیز به زودی ابلاغ می‌شود همچنین از مجموع ۱۶۲ هزار واحدی که به بانک‌های عامل ابلاغ شده است، ۱۴۶ هزار و ۴۲۶ نفر توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی شدند که تسهیلات آنها پرداخت شود. ۶۲ هزار و ۳۷ نفر نیز وام را دریافت و کار عملیاتی و اجرایی واحدها را آغاز کردند.

جودی یادآور شد: در دی سال جاری، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ابلاغ و اجرایی شد که همین روند سبب شد تا ساخت واحدها و مشارکت مردم اندکی با اختلال همراه شود.

وی تصریح کرد: پرداخت سهمیه سال ۱۴۰۲ به طور کامل در دستور کار است و با روندی که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد و قول رییس جمهوری برای نهضت ملی مسکن در بخش روستایی، شاهد تحقق کامل این مهم در طی دولت سیزدهم خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز