رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام:

اولین نماینده رسمی زعفران ایران در ویتنام آغاز به کار کرد

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۸:۰۹
کد خبر: ۶۷۰۵۳۷
اولین نماینده رسمی زعفران ایران در ویتنام آغاز به کار کرد
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام، از آغاز فعالیت نماینده رسمی ایران در این کشور خبر داد و گفت: افتتاح این نمایندگی با حضور فعالان اقتصادی حوزه صنایع غذایی انجام شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا و به نقل از  روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران؛ محسن رضایی‌پور، رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام، اظهار کرد: اولین نماینده رسمی زعفران ایران در ویتنام  در حالی آغاز به کار کرد که هدف از این فعالیت، معرفی و توزیع زعفران ایران در این کشور عنوان شده است.

وی ادامه داد: آگاهی نسبت به خواص زعفران ایران در بین مصرف کنندگان ویتنامی بیشتر شده و هر روز تعداد بیشتری از مردم این کشور برای  اطلاع از نحوه مصرف و همچنین خرید این محصول با نمایندگی رسمی کشورمان ارتباط برقرار می کنند.

رضایی پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که تاسیس نمایندگی رسمی یکی از مهمترین محصولات ایرانی، می تواند صادرات این محصول به کشور ویتنام را توسعه بخشد ادامه داد: این نمایندگی محلی برای حضور و کسب اطلاعات برای افراد علاقمند به محصولات مختلف زعفران خواهد بود و برای شناخت هر چه بیشتر ویتنامی ها چای و شربت زعفران ایرانی عرضه می شود این فروشگاه همچنین محلی برای نمایش انواع زعفران ایرانی با برندهای مختلف خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز