تبلیغات در گوگل ادز و ارزش استفاده از آن

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۲:۲۴
کد خبر: ۷۳۴۶۹۶
تبلیغات در گوگل ادز و ارزش استفاده از آن
گوگل ادز در ساده ترین تعریف خود یک سرویس تبلیغاتی متعلق به شرکت گوگل است. این سرویس به ازای دریافت هزینه ای از پیش تعیین شده وب سایت شما را در صدر نتایج جستجوی گوگل به نمایش در می آورد.

گوگل ادز در ساده ترین تعریف خود یک سرویس تبلیغاتی متعلق به شرکت گوگل است. این سرویس به ازای دریافت هزینه ای از پیش تعیین شده وب سایت شما را در صدر نتایج جستجوی گوگل به نمایش در می آورد. روش کار هم بسیار ساده است، مخاطب کلید واژه ای را جستجو می کند و سیستم گوگل ادز در ابتدا وب سایت هایی را نمایش میدهد که به ازای نمایش آن کلید واژه مبلغی را پرداخت کرده باشند.

در این مقاله سعی داریم تا به ساده ترین روش ممکن از روش تبلیغاتی گوگل ادز سخن بگوییم و مزایای این روش را برای شما شرح دهیم.

آیا تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز تنها همین یک مورد است؟

تبلیغات گوگل ادز گونه های متفاوتی دارد. اما آنچه که بیش تر از همه مورد توجه ایرانیان است و مورد استفاده قرار می گیرد، تبلیغات درصفحه اول گوگل با کلید واژگان ویژه است. این تبلیغات تاثیر بسیار مستقیم در بیشتر دیده شدن وب سایت شما دارد و منجر به نمایش وب سایت شما در صفحه اول گوگل می‌شود.

این روش تبلیغاتی همیشه رقیب جدی و قدرتمند سئو تلقی می شود و به همین دلیل دشمنان بسیاری دارد. اگر بخواهیم روند رسیدن تضمینی به صفحه اول گوگل با کلید واژه دلخواه را در سئو طی کنیم. باید زمانی در حدود 4 الی 6 ماه در نظر بگیریم، در صورتی که استفاده از گوگل ادز صرفه جویی در زمان و هزینه را به همراه دارد و همین مسیر را به صورت تضمینی در حدودا یک ساعت طی خواهد کرد.

این نکته را نباید از یاد ببرید که مدت زمان مطرح شده در روش سئو مختص افرادی است که به علم سئو کاملا آگاه هستند و بدون هیچ نقصی عملیات سئو را انجام دهند. در واقع اگر شرکت سئو شما تازه کار است بهتر است زمان رسیدن به نتیجه دلخواه را مدتی طولانی تر در نظر بگیرید.

اهمیت تبلیغات در گوگل ادز

در نگاهی کلی می توان به اهمیت استفاده از تبلیغات گوگل ادز پی برد. این روش تبلیغاتی پُلی سریع، تضمینی و راحت برای دستیابی به دریچه جهانی و نمایش خدمات شما به جهانیان است.

چون هر فردی در هر کجای این جهان پهناور بخواهد کلید واژه ای مطابق آنچه که شما انتخاب کرده اید جستجو کند به گوگل رجوع خواهد کرد. این انتخاب فرصت بزرگی را برای شما پدید می آورد تا بتوانید توان تجاری کسب و کار خود را تا مقدار قابل ملاحظه ای ارتقا بخشید.

در کنار همه مزیت هایی که ذکر کردیم از جمله سرعت و ضمانت باید به کیفیت هم اشاره ویژه ای داشته باشیم. گوگل آمار بسیار دقیقی از روند جریان تبلیغاتی در اختیار مخاطبین سرویس خود قرار می دهد. این گزارش از قبل شروع تبلیغات آغاز  میشود و تا پایان ادامه دارد.

در واقع مخاطب قبل از ثبت هرگونه پکیج تبلیغاتی می تواند با بهره گیری از ابزارهای اندازه گیری گوگل میزان توجه مخاطبین به کلید واژگان مهم و مرتبط با وبسایت خود را دریابد. گزارشات مکتوب در حین اجرای پکیج تبلیغاتی خود نیز از دقت بسیار بالایی برخوردار است و از همه جهات کامل و واضح است.

آمار دقیق ارائه شده از سمت گوگل که بیانگر روند جستجوی مخاطبان است می تواند تاثیر چند جانبه بسیار مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد. این آمار عبارتند تعداد نمایش کلید واژگان منتخب، تعداد کلیک ها بر روی لینک وب سایت شما، نمایش آمار جستجو ازطریق کامپیوترهای شخصی، تلفن های همراه، نمایش نوع مرورگر، منطقه جغرافیایی و ...

تبلیغات گوگل ادز یکی از با کیفیت ترین روش های تبلیغات اینترنتی میباشد، که میتواند در کمترین زمان تضمین رشد فروش خدمات شما را به همراه داشته باشد. با توجه به تخصص مورد نیاز برای بهره مندی از حداکثر مزایای تبلیغات گوگل ادز بایستی با شرکت پارتنر معتبر و با تجربه‌ای همکاری کنید تا حداکثر سودآوری را از بودجه تبلیغاتی خود به دست آورید.

با توجه به همکاری با شرکت‌های مختلف در زمینه تبلیغ در گوگل پیشنهاد ما استفاده از خدمات تبلیغات مدیریت شده گوگل آژانس تبلیغاتی جی ادز می‌باشد. در این پلن تبلیغاتی شما اکانت اختصاصی دریافت می‌کنید و شرکت مذکور مدیریت و بهینه سازی تبلیغات گوگل شما را انجام می‌دهد تا بیشتری بهره وری را از تبلیغات گوگل ادز به دست آورید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز