پیشرفت چشمگیر ایران در صنعت تولید درب چوبی

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۹:۲۴
کد خبر: ۸۵۸۷۴۹
پیشرفت چشمگیر ایران در صنعت تولید درب چوبی
جدای از زیبایی نمایی که یک در می تواند به خانه و ظاهر آن ببخشد، باید نسبت به ایمن بودن و ماندگاری و جنس آن نیز دقت نمود. طراحی هایی که کارگاه ها و کارخانه های تولید درب در نظر گرفته اند هم شامل مدرن بودن و هم زیبایی و استاندارد می شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بنابراین مشتری در هنگام خرید به این موضوع که درب دارای چه ساختار و چه ویژگی‌ای باشد دقت می کند.

امروزه نیز با وجود تولیدات متنوع در حوزه درب و پنجره دیگر این دغدغه که مناسب ترین درب اتاق خواب کدام است و کدام درب برای ورودی و ادارات مناسب است وجود ندارد.

 تولید کنندگان طراحی های متفاوت و مناسب برای هر مکان را اجرایی کرده اند و بر این اساس تولید درب را در بالاترین سطح استاندارد و کیفیت انجام می دهند.

چوب صنعت دریس نیز با تولید انواع درب ضد سرقت و اداری و مسکونی یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدی ها در ایران به شمار می آید. با وجود انواع مختلف درب که برای هر فضا و هر دکوراسیون طراحی و ساختی متفاوت دارد، به بررسی چند نوع از درب ها می پردازیم.

درب ضد سرقت

یکی از دغدغه هایی که شرکت ها و خانه های آپارتمانی دارند، نصب یک درب ایمن و مطمئن برای ورودی است. مصون بودن از حوادث و ورود افراد غیر برای ادارات و حتی آپارتمان ها بسیار مهم است.

خوشبختانه تولید درب ضد سرقت توسط تولیدی های ایرانی گسترده تر شده و روز به روز نیز کیفیت و استاندارد تولید این دسته از درب ها را افزایش می دهند.

بیشتر آپارتمان ها و اداره ها از این درب ها به عنوان درب ورودی استفاده می کنند تا ایمن بودن محیط خانه و کار را تأمین نمایند.

چوب صنعت دریس با عرضه بهترین درب های ضد سرقت ترکیه ای و تولید درب های ضد سرقت ایرانی، نشان داده که یکی از بهترین تولید کنندگان در حوزه این صنعت است. چوب صنعت دریس با استفاده از مرغوب ترین چوب و باکیفیت ترین ابزار در ساخت درب، بهترین درب ها را تولید و آن ها را روانه بازار می نماید.

 درب ضد سرقت دریس نیز ایده آل برای محل های مختلف است که با طراحی های متنوع و خاص، باعث شده تا این درب را هم برای خانه ها و هم برای شرکت ها استفاده کنند. جنس این درب بسیار محکم بوده و دارای قفل باکیفیتی از جنس فولاد است که امنیت آن را چند برابر می کند.

لولاهای محکم این درب استحکام و کیفیت این درب را در برابر ضربه ایمن نگه می دارد. با خرید این درب از ورود افراد مهاجم و سارق به محل کار و یا منزل تان جلوگیری کرده اید.

درب لابی

ارائه و عرضه باکیفیت ترین درب ها توسط چوب صنعت دریس باعث شده تا یکی از معتبرترین تولیدی های این صنعت در ایران به شمار آید.

طراحی هایی که این تولیدی برای درب های مختلف در نظر گرفته، کاملاً متناسب با فضای مکان مشتری است. درب مناسب برای لابی که با عنوان درب لابی وارد بازار شده یکی از تولیدات چوب صنعت دریس است که آن را متناسب برای فضای لابی تولید می کند.

درب لابی با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه شده و در اختیار مشتری قرار دارد. مطمئن باشید که انتخاب یک درب لابی زیبا فضا را متنوع تر و خاص تر می کند.

درب لابی تولید شده توسط چوب صنعت دریس دارای ماندگاری و پایداری بالایی است و با استحکام و استاندارد مطلوبی که دارد، کاملاً ایده آل برای نصب در لابی های رسمی و غیر رسمی، تجاری و اداری می باشد.

درب و کابینت های چوبی

درب چوبی: در دکوراسیون داخلی خانه یک درب زیبا می تواند فضا را بسیار تغییر دهد و نقش مثبتی را ایفا کند. اگر به دنبال دکوراسیونی خاص و شیک هستید با نصب درب چوبی می توانید به این هدف برسید.

استفاده از یک درب چوبی هم در صرفه جویی هزینه ها کمک کرده و شیک بودن را به ظاهر خانه شما می بخشد. چوب صنعت دریس نیز با ساخت درب چوبی این امکان را برای افرادی که به دنبال زیباتر شدن دکوراسیون داخلی خانه خود هستند، فراهم کرده تا این امر را اجرایی کنند.

استفاده از چوب مرغوب و باکیفیت در ساخت درب چوبی، اعتماد و اطمینان این برند را افزایش داده است. دستگیره های شکیل و زیبایی که مخصوص هر کدام از درب ها در نظر گرفته شده، درب های چوبی را خاص تر کرده است.

تمامی ابزارهایی که برای ساخت درب چوبی استفاده شده، دارای استاندارد و کیفیت بالایی است. همچنین چوب طبیعی در زیبا تر شدن ساخت درب بسیار تأثیر گذاشته است. اعتماد و دلگرمی مشتریان باعث شده تا چوب صنعت دریس به تولید و ساخت کابینت ها چوبی با طراحی های خارق العاده دست بزند و موفقیت چشمگیری را نیز در این حوزه کسب کند.

کابینت های چوبی: زیبایی آشپزخانه از جمله نکاتی است که خانم ها نیز به آن علاقه ویژه ایی دارند. نصب کابینت چوبی یکی از راه کارهایی است که در تحقق زیباتر شدن آشپزخانه کمک می نماید.

امروزه استفاده از چوب در ساخت درب و کابینت بسیار باب تر شده و درب و کابینت چوبی در حرفه طراحی داخلی جزء مدرن ترین دکوراسیون به حساب می آید. چوب در عین سادگی زیبایی وصف ناپذیری را به خانه شما می دهد و حس زنگانی را در خانه یتان بیشتر می کند.

علاوه بر این با خرید درب و کابینت چوبی هم از زود خراب شدن درب و کابینت جلوگیری کرده اید و هم مرغوبیت و کیفیت را با هم به خانه آورده اید.

 استفاده از اجزاء با کیفیت در ساخت کابینت توسط چوب صنعت دریس آن ها را محکم تر کرده است. دسته های کابینت بسیار ظریف و زیبا بوده و زیبایی چوب را برجسته تر می کند. کنده کاری ها و اشکال نازک. چشم نوازی که بر روی چوب کابینت ها انجام شده نمایی زیبا را به فضای آشپزخانه می بخشد و تمامی این موارد را می توانید با هم داشته باشید.

این صنعت ایرانی نتیجه تلاش و کارهای گروه چوب صنعت دریس است که آمادگی کامل خود را برای تولیدات بیشتر نشان داده و صادرات این صنایع ایرانی به خارج را نیز فراهم نموده اند.

درب مناسب برای اتاق خواب

در مکانی که استراحت می کنید باید آرامش داشته باشید و سر و صدای کمتری مزاحم شما شود. درب اتاق خواب باید محکم مناسب و مصون از سر و صدا باشد.

فرض کنید در حال استراحت در اتاق خواب تان هستید و یکی از اعضای خانواده درب را باز می کند، اگر درب مناسبی را برای اتاق خواب نصب نکرده باشید مطمئنا سر و صدای درب باعث کلافگی تان خواهد شد.

به همین جهت چوب صنعت دریس با ساخت بهترین درب اتاق خواب این مشکل را رفع کرده و شما را از شر این دغدغه خلاص کرده است. اما نکته دیگری که در مورد درب اتاق خواب وجود دارد این است که باید اندازه مناسبی داشته باشد. زمانی که از دربی با ضخامت و اندازه حجیم استفاده کنید فضای داخلی خانه را هدر داده اید.

اما شاید دوست داشته باشید درب اتاق خواب تان با طراحی دلخواه ساخته شود. این امکان برای شما فراهم شده تا به صورت سفارش ساخت درب اتاق خواب را به شرکت چوب صنعت چوب دریس واگذار نمایید.

 گستره انتخاب در شو روم چوب صنعت دریس به حدی متنوع است، که از طراحی های موجود برای درب اتاق خواب حتماً ایده آل ترین درب را پیدا خواهید کرد.

تهیه درب های مختلف در چوب صنعت دریس:

در بازار خرید و فروش درب و پنجره همیشه بهترین ها پیشتاز بوده اند. چوب صنعت دریس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به دلیل تولیدات گسترده در حوزه درب از شناخته شده ترین ها به شمار می آید.

اعتماد به تولید داخلی در این صنعت باعث شده تا تولید کنندگان با اتکا به فروش گسترده شروع به صادرات درب های مختلف نیز بکنند. چوب صنعت دریس تولیدات خود را در بازار خرید و فروش درب پخش کرده و سراسر کشور می توانند به خرید انواع درب این تولیدی دسترسی داشته باشند.

وجود نمایندگی های مختلف در شهرهای بزرگ نیز این امکان را برای واسط های خرید فراهم آورده تا باکیفیت ترین درب های تولیدی چوب صنعت دریس را در اختیار مردم قرار دهند.

همچنین برای خرید محصولات دریس می توانید با شماره تلفن های 02188579003 و 09123804534 تماس بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز