چگونه شومینه و بخاری قدیمی خود را نو نوار کنیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۸:۰۳
کد خبر: ۹۶۸۰۹۰
چگونه شومینه و بخاری قدیمی خود را نو نوار کنیم
امروزه شومینه و بخاری نقش مهمی در جهت دکوراسیون و زیبایی منزل و محیط کار دارند بهترین روش جهت جلوه و زیبایی بخشیدن به این لوازم ضروری منزل رنگ امیزی با رنگ نسوز است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امروزه شومینه و بخاری نقش مهمی در جهت دکوراسیون و زیبایی منزل و محیط کار دارند بهترین روش جهت جلوه و زیبایی  بخشیدن به این  لوازم ضروری منزل رنگ امیزی با رنگ نسوز است. رنگ نسوز سیلیکونی با تحمل دمایی ۴۰۰ الی ۸۰۰ درجه سانتیگراد جهت رنگ امیزی بخاری و شومینه بسیار مناسب می باشد.

رنگ نسوز با داشتن شید رنگی مات جلوه زیبایی به لوازمی که نیاز به پوشش رنگ نسوز دارند می بخشد. . رنگ ایکالر با داشتن بیش از ۲۵ سال سابقه در فروش رنگ نسوز و تولید رنگ نسوز بهترین راهکار را جهت رنگ امیزی بخاری و شومینه پیش نهاد می دهد.

آماده سازی برای رنگ آمیزی

ابتدا قبل از رنگ امیزی ، سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگی و گرد و غبار پاک کنید و سپس سطح کار را با سنباده نرم کاملا تمیز و سیقلی کنید سپس رنگ نسوز را با تینر مخصوص رقیق کرده و با قلمو و یا پیستونه به سطح مورد نظر اعمال کنید این رنگ با داشتن رنگدانه های نسوز و رزین سیلیکونی نسوز پوشش کافی جهت پوشش دادن به سطح را داشته و نیازی به اعمال در دو لایه رنگ به عنوان رویه و استر ندارد از ویژگی رنگ ‌نسوز سریع خشک و مات بودن آن است.

رنگ مشکی مات نسوز و سفید مات نسوز جهت رنگ امیزی بخاری و شومینه پیشنهاد می‌گردد و همچنین رنگ آلومینیومی نسوز جهت پوشش دیگر لوازم پیشنهاد می‌شود .جهت مصارف کمتر می توانید از اسپری رنگ نسوز که در رنگ بندی مختلف در شرکت ایکالر موجود می باشد استفاده کنید.

رنگ امیزی شومینه و بخاری در ۱۵ دقیقه

آمادگی سطح :  ابتدا سطح کار را کاملا تمیز کرده و از گرد و غبار پاک کنید در صورت لزوم با کاغذ سنباده نرم سطح کار را سیقلی کنید.

رنگ امیزی : با استفاده از رنگ نسوز مقاوم در برابر حرارت که پیشنهادی رنگ ایکالر می باشد با قلمو و یا پیستوله سطوح مورد نظر را رنگ امیزی کنید .جهت سهولت کار در صورت لزوم می توانید با اسپری رنگ نسوز موجود در شرکت ایکالر استفاده نمایید.

جهت رنگ امیزی جداره بیرونی بخاری و یا شومینه که حرارت بالایی ندارد از رنگ اپوکسی که ضد آب و ضد رطوبت بوده بهترین گزینه پیشنهادی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز