کارگران اروپایی زیر بار تورم اقتصادی کمرخم کردند!

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۱:۳۰:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۶۵۵۴
کارگران اروپایی زیر بار تورم اقتصادی کمرخم کردند!
تقریبا نیمی از کارگران اروپایی که توسط LifeWorks مورد بررسی قرار گرفتند در معرض خطر بالای سلامت روان هستند و بیش از یک سوم می گویند که این به بهره وری آنها آسیب می زند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، یک نظرسنجی نشان می‌دهد سلامت روان کارگران اروپایی به دلیل تورم اقتصادی و نگرانی های ناشی از آن با خطر جدی روبرو است.

تعطیلات تابستانی برای بسیاری از اروپایی ها در پیش است اما بخش قابل توجهی از این افراد با احساس اضطراب و فرسودگی غیرعادی به تعطیلات خود می روند.

بر اساس تحقیقات جدید شرکت خدمات رفاهی(LIFE WORK)، همه‌گیری کووید-19، جنگ در اوکراین و اکنون بحران هزینه‌های زندگی به طرز بی‌سابقه‌ای روحیه کارگران اروپایی را تحت تأثیر قرار داده است.

بیش از 500 نفر در یک نظرسنجی آنلاین در ماه آوریل از کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند و لهستان شرکت کردند. تقریباً نیمی از آنها گفتند که نسبت به قبل از همه‌گیری، استرس بیشتری راتجربه کرده اند و یک سوم گفتند که سلامت روان آنها تأثیر منفی بر کارکرد آنها دارد.

43434-6

به طور کلی، 41 درصد از افرادی که توسط LifeWorks مورد بررسی قرار گرفتند، در معرض خطر جدی در سلامت روان، مانند اضطراب و افسردگی تشخیص داده شده بودند.

این آمار تقریبا سه برابر بیشتر از آماری است که قبل از همه گیری در سال های2017-2019 انجام شده است.

این گزارش نشان می‌دهد که جوانان، زنان، والدین و آن‌هایی که درآمد پایین‌تری دارند، بیشترین مشکل را دارند. مدیرعامل شرکت تحقیقات رفاهی گفت که رابطه بین درآمد و سلامت روان "بسیار قوی" است.

او گفت که اکنون کارگران اروپایی نیز نگران تورم بالا و ترس از ناتوانی در امرار معاش را دارند.

بیش از یک سوم از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که پس اندازی برای روز مبادا ندارند.

بر اساس این نظرسنجی که سطوح استرس، اضطراب، افسردگی و انزوا را در میان عوامل دیگر بررسی کرد، کمترین نمره سلامت روان در لهستان (53.6) و پس از آن اسپانیا (57.1)، فرانسه (57.4)، ایتالیا (58.4) ،آلمان (62.3) و هلند (67.9) به دستآمد.

همه این کشورها دارای نمره سلامت روانی «پایین از حد» بودند که بسیار کمتر از دسته «متوسط» که دارای امتیاز 80 تا 100 است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز