شصت و دومین رویداد کارآفرینی همفکر کرج برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۶۱۶۱۹
شصت و دومین رویداد کارآفرینی همفکر کرج برگزار می شود
شصت و دومین رویداد کارآفرینی همفکر کرج به میزبانی مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج و با هدف انتقال تجربه و توسعه ارتباطات بین کارآفرینان و علاقمندان به کارآفرینی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا " ، رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با اعلام این خبر اظهارداشت: همفکر یک رویداد هفتگی‌ و فرصتی برای کارآفرینان، برنامه نویسان، طراحان و سرمایه‌گذاران که به شبکه‌سازی،‌ تبادل نظر و یادگیری از یکدیگر بپردازند.

به گفته کاویانی همفکر در اصل یک گپ‌وگفت دوستانه در یک فضای غیر رسمی است که حضور در آن مستلزم هیچ پیش‌نیاز تخصصی و هزینه‌ای نیست، فقط علاقه به کارآفرینی و پیدا کردن دوستان جدید را موجب می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: شصت و دومین رویداد همفکر، هر دوشنبه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محلی متغیر برگزار می‌شود که کارآفرین‌ها، صاحبان ایده، طراح‌ها، برنامه‌نویس‌ها، سرمایه‌گذارها، مشاورها و سایر علاقه‌مندان به کسب‌وکار گردآمده و در مورد ایده‌ها، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارها به گفتگو می‌پردازند، باهم همفکری و مشورت نموده، اطلاعات و تجربیاتشان را به اشتراک می‌گذارند. ارتباطاتی که در همفکر شکل می‌گیرد، گاهی زمینه‌ساز شروع همکاری‌های جدید می‌گردد.
 
کاویانی در پایان یادآور شد: این رویداد هفتگی فردا دوشنبه پنج مهر در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار و عباس زارع رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج و مدیر عامل سابق سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج به بیان تجربیات مدیریتی خود خواهد پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز