آغاز آموزش های الکترونیک ویژه‌ی کارکنان استان البرز

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۴:۰۶
کد خبر: ۵۷۰۱۷۷
آغاز آموزش های الکترونیک ویژه‌ی کارکنان استان البرز
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: آموزش های الکترونیک ویژه‌ی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آغاز شد.

منیره سهرابی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا ،  گفت: در جوامع مدرن امروزی افراد جامعه باید دارای دانش مورد نیاز برای زندگی امروزی باشند.

وی اظهار کرد: آموزش‌های الکترونیک زمینه‌های مشارکت اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌کند و از طریق روان سازی چرخه دانش اطلاعات جدید و بروز در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اهداف آموزش در جهاد دانشگاهی افزود: ارتقای سطح دانش، بینش و توان شاغلین دولتی و غیر‌دولتی مرتبط با حوزه‏های علمی و صنعتی با هدف ایجاد مهارت در نیروی انسانی، پرورش نیروی متخصص، خلاق و توانمند برخی از اهداف معاونت آموزشی است.

سهرابی یادآور شد: چهار مرکز از مراکز موجود در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز به ثبت نام اینترنتی مجهز شده است و شرایط برای ارائه آموزش‌های الکترونیکی فراهم شده‌است که امیدواریم بتوانیم در استان البرز به بهترین وجه آن را اجرا نماییم.

وی خاطر نشان کرد: درزمان حاضر آموزش‌های الکترونیک به صورت offline ویژه‌ی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز آغاز شده است.

سهرابی، نظام مدیریت درعملکرد، بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری، مدیریت دانش،تناسب اندام، مدیریت و دانش در شرایط اضطراری، مدیریت بحران، مهارت‌های سازمانی فناوری اطلاعات، مدیریت فرایند سازمانی، مدیریت امنیت اطلاعات ومدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات را از جمله مباحث این دوره برشمرد.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان آمادگی خود را برای همکاری با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری استان به منظور برگزاری آموزش‌های مورد درخواست و فراهم نمودن بستر مناسب برای تسهیل فرآیند آموزشی کارکنان اعلام آمادگی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز