کشف ۸۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی در استان ایلام

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۸۹۷۷
کشف ۸۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی در استان ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 81 قبضه سلاح جنگی و شکاری در اجرای طرح های استانی و سراسری مقابله با سلاح و مهمات غیر مجاز در استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛سردار "دلاور القاصی مهر "در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت :از ابتدای سال جاری طرح سراسری مقابله با سلاح ومهمات در دو مرحله در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: ماموران انتظامی استان در راستای طرح مقابله با سلاح و مهمات غیر مجاز و پس از هماهنگی با مقامات قضائی تعداد 16 اسلحه جنگی و 65 اسلحه شکاری را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا 70 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است،تصریح کرد:پلیس با دارندگان سلاح های غیر مجاز که موجب بروز جرائم در سطح استان می شود با قاطعیت برخورد می کند.

این مسئول انتظامی در ادامه از استمرار طرح های مقابله با سلاح و مهمات در استان در راستای مطالبات عمومی خبر داد و گفت:پلیس با اشرافیت کامل فعالیت های مجرمانه را رصد و قاچاقچیان سلاح و مهمات در امان نخواهند بود.

سردار القاصی مهر در پایان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری بیش از 5 باند عرضه سلاح و مهات در استان انهدام یافته است از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون عرضه و یا فروش سلاح و مهمات سریعا مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند. 

‌انتهای پیام

 

نظر شما