سردار یاری خبرداد:

دستگیری یک باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در ایلام

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۲:۲۸
کد خبر: ۷۲۶۹۸۸
دستگیری یک باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در ایلام
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف مقدار 2 کیلو و 950 گرم هروئین درشهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام ;سردار "نورعلی یاری "در گفت و گو با خبرنگار ان با اعلام این خبر گفت : در پی وصول خبری مبنی بر اینکه یک باند از توزیع کنندگان مواد مخدر ،مقادیری مواد مخدر را وارد شهرستان چرداول کرده و قصد توزیع آن را دارند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان چرداول با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و اکیپی از سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اطمینان از صحت خبر ، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

اوگفت :پلیس پس از بررسی و تحقیقات لازم باند مورد نظر  را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات موفق پلیسی وارد مخفیگاه آنان شده و مقدار 2 کیلو و 950 گرم مواد مخدر از نوع هروئین از آنان کشف شد.

سردار یاری افزود : این باند متشکل از 4 مرد و یک زن بودند، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

 فرمانده انتظامی استان در پایان اضافه کرد: در همین راستا یک دستگاه خودرو پژو 206که متهمان در امر توزیع مواد مخدر از آن استفاده می کردند، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز