استاندار ایلام:

راه آهن ایلام کلنگ زنی می شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۳:۵۴
کد خبر: ۸۴۳۷۲۱
راه آهن ایلام  کلنگ زنی می شود
استاندار ایلام گفت ؛ با سفر رئیس جمهور به استان راه آهن ایلام کلنگ زنی می شود

 به گزارش برنا از ایلام  ؛ قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در اولین جلسه اخلاق ویژه مدیران ادارات استان که در دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد، گفت؛ مدیریت خوب و پیشگیرانه سیل در استان ایلام یک نقطه عطف در تاریخ مدیریت بحران کشور بود چراکه با وجود بیشترین و شدید ترین بارش ها در کشور برخلاف استان های سیل زده تلفات انسانی نداشتیم.

او ادامه داد؛ اولین اقدام راهبردی در مدیریت سیل عمل به این نکته مهم بود که ما علاج واقع را قبل از وقوع کردیم.

نماینده عالی دولت در استان پیش بینی و پیشگیری به موقع قبل از سیل، ورود به موقع در حین سیل و امداد رسانی و کمک رسانی فوری به مناطق سیل زده استان، برآورد به موقع خسارات سیل در استان، رساندن صدای مناطق سیل زده به گوش مسئولان کشور و آوردن بیش از ۳۶ هیئت بلند پایه کشوری و لشکری به استان و در نهایت قرار دادن ایلام در لیست چهار استان سیل زده از جمله مهمترین راهبردها استان در مدیریت سیل اخیر عنوان کرد که با پای کار آمدن همه به خوبی انجام شد.

 او با بیان اینکه  افق روشن و امیدبخشی در پیش روی استان ایلام قرار دارد، گفت؛ طرح ها و پروژه های بسیار بزرگی در دست اقدام است؛ از جمله پروژه لرزه نگاری دانا با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار و حدود ۴۰۰ نفر اشتغالزایی در مناطق شمالی استان و گروه دیگر پروژه لرزه نگاری دانان در مناطق جنوبی استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان و بیش از ۴۰۰ نفر اشتغالزایی وارد مرحله اجرایی شده است.

او با اشاره به شروع بکار پروژه pp، اضافه کرد؛ راه آهن ایلام نیز به زودی در سفر رئیس جمهور کلنگ زنی می شود. 

سلیمانی دشتکی در ادامه از افتتاح و بهره برداری از  ۶ کارخانه بزرگ بعلاوه گوگرد زدایی پتروشیمی و در مجموع بیش از ۷ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت؛ خوشبختانه کار پتروشیمی مهران و دره شهر به مرحله نهایی سرمایه گذاری رسیده است.

 استاندار ایلام در ادامه به عملکرد اقتصاد مقاومتی استان اشاره کرد و گفت؛ در ارزیابی سازمان برنامه و بودجه کشور استان ایلام با فاصله نسبت به استان های دیگر مقام اول را به دست آورده است.

او در پایان ماه رمضان را فرصتی برای خودسازی و نزدیک کردن دل ها به هم دانست و گفت؛ تنها با اتحاد و وحدت و قانون مداری می توانیم بر ریل توسعه و خدمت به مردم گام برداریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز