بهترین روش کسب درآمد آنلاین در خانه

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۸۹۶۰
بهترین روش کسب درآمد آنلاین در خانه
بازاریابی پیامکی یا همان اس ام اس مارکتینگ از جمله روش های تبلیغات و برقراری ارتباط با مشتریان است که بازدهی بالایی داشته و مقرون به صرفه است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یکی از راهکارهای مهم و تاثیرگذار برای موفقیت در کسب و کار و جذب مشتری، توجه به اصول مارکتینگ و استفاده از شیوه های نوین بازاریابی است. بازاریابی پیامکی یا همان اس ام اس مارکتینگ از جمله روش های تبلیغات و برقراری ارتباط با مشتریان است که بازدهی بالایی داشته و مقرون به صرفه است. همان طور که می دانید امروزه گوشی های تلفن همراه به عنصر جدا نشدنی زندگی انسان ها تبدیل شده است و افراد در طول روز زمان زیادی را به کار با تلفن همراه خود اختصاص می دهند. از این رو می توان گفت که بازاریابی پیامکی طیف گسترده ای از افراد را هدف قرار داده و در صورت به کارگیری درست این نوع از مارکتینگ، می توان بسیار نتیجه بخش و تاثیرگذار باشد.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل پیامک سیستمی است که به شما این امکان را می دهد که پیامک را به طور انبوه ارسال کنید؛ شما از طریق پنل اس ام اس می توانید تعداد زیادی پیامک را برای افراد گوناگون در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال کنید. سامانه پیام کوتاه دارای یک بانک جامع از شماره تلفن افراد مختلف با مشاغل، سن و جنسیت متفاوت است و تنها کافی است که شما گروه مخاطب هدف خود را انتخاب کرده و پیام مورد نظرتان را به آن ها ارسال کنید.

سامانه پیام کوتاه چگونه کار می کند؟

سامانه پیام کوتاه در حقیقت یک نرم افزار است که به دو صورت تحت وب و اپلیکیشن تلفن همراه وجود دارد و هر دو حالت امکان مدیریت مشتریان و ارسال اس ام اس انبوه را فراهم می سازند. برای ارسال اس ام اس به صورت انبوه کافی است وارد حساب کاربری خود شده، مخاطبان هدف خود را تعیین کرده و متن پیام مورد نظر خود را برای آن ها ارسال کنید. شما می توانید تعداد زیادی شماره تلفن را در پنل اس ام اس خود ذخیره کرده و سپس زمان بندی و برنامه ارسال پیامک را تعیین کنید؛ همچنین می توانید از بانک اطلاعات موجود در شرکت های ارائه دهنده سرویس اس ام اس انبوه استفاده کنید.

روش های مختلفی برای تعیین مخاطب و ارسال پیامک وجود دارد و شما می توانید بر اساس یکی از این موارد دریافت کنندگان پیامتان را مشخص کنید. این که از بین موارد زیر کدام دسته بندی را انتخاب کرده و برای چه کسانی پیامک را ارسال کنید بیشتر از هر چیزی به نوع کسب و کار شما بستگی دارد و شما باید ابتدا بررسی کنید که مخاطبان هدف تان چه کسانی هستند و کدام روش بازدهی و تاثیر بیشتری برای فعالیت شما دارد.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی: این روش برای جلب توجه ساکنان یک محله و جذب مشتری و افزایش فروش بسیار کاربردی است. از طریق ارسال پیامک بر اساس کد پستی می توانید به افرادی که در محل مورد نظر شما زندگی می کنند پیامک داده و کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت: برخی از فعالیت ها به گروه سنی یا جنسی خاصی مربوط می شوند؛ بنابراین برای آن که تبلیغات شما نتیجه مثبتی داشته باشد باید سعی در جذب مخاطب درست کسب و کار خود داشته باشید.

ارسال پیامک بر اساس مشاغل و اصناف: فعالیت هایی هستند که به مشاغل و اصناف خاصی مربوط می شوند؛ برای چنین کسب و کارهایی باید تبلیغات و بازاریابی را در حوزه مربوطه انجام داده و با همان مشاغل ارتباط گرفت.

ارسال پیامک به مشترکان یک اپراتور خاص: یکی دیگر از روش های ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و به مشترکان یک اپراتور خاص است.

ارسال پیامک از طریق فایل اکسل: در این روش شما می توانید شماره تلفن مخاطبان مورد نظر خود را در یک فایل اکسل گردآوری کرده و وارد پنل اس ام اس خود کنید تا پیامک مورد نظر به شماره همان افراد ارسال شود.

پنل نمایندگی اس ام اس چیست؟

پنل نمایندگی پیام کوتاه ضمن ارائه کلیه امکانات پنل کاربری مانند ارسال و دریافت اس ام اس، از قابلیت دیگری نیز برخوردار است که همان امکان کسب درآمد از طریق اعطای پنل کاربری پیامک، شارژ پیامک و همچنین فروش خطوط پیامکی به کاربران می باشد. همچنین شما می توانید در پنل خود امکان ایجاد نماینده زیر مجموعه را قرار داده و با فروش پنل نمایندگی و فعالیت کاربران زیر مجموعه درآمدزایی کنید. نمایندگان می توانند بازار هدف خود را تعیین کنند. این کار از طریق ایجاد امکاناتی چون کارت ویزیت هوشمند، نظرسنجی، مسابقه، نوبت دهی، اخطاریه و ... انجام می شود. از دیگر مزیت های پنل نمایندگی این است که می توان به کمک آن با مشتری ارتباط برقرار کرد؛ این کار به ویژه برای کسب و کارهای مدرن، استارت آپ ها و فریلنسرها مفید و کاربردی است.

مزیت های پنل نمایندگی مدیانا

یکی از بهترین و تخصصی ترین سامانه های ارائه دهنده پنل پیامکی، سامانه پیام کوتاه مدیانا است. این سامانه بانک جامعی از مشاغل و اصناف گوناگون را در اختیار داشته و بدین ترتیب به ارسال هدفمند و موثر پیامک کمک می کند. در این سامانه فرآیند ثبت نام و خرید و فعال سازی پنل پیامک به سرعت انجام می شود. یکی از مهم ترین مزیت های سامانه پیامکی مدیانا آنالیز مخاطبان و ارائه گزارش های دقیق پس از هر کمپین تبلیغاتی است.

برتری دیگری که مدیانا اس ام اس نسبت به سایر شرکت های فعال در این حوزه دارد، ضمانت عودت وجه است. این سامانه خرید شما را گارانتی کرده و تعهد کرده است که در صورت عدم رضایت کاربر از سرویس پیامک انبوه، تا 30 روز پس از فعال سازی، هزینه را به وی باز می گرداند. قیمت پنل های پیامکی مدیانا نیز مقرون به صرفه بوده و همین امر موجب شده که کاربران زیادی از این سامانه استفاده کنند.

از جمله امکاناتی که پنل نمایندگی مدیانا اس ام اس ارائه می دهد، امکان ایجاد پکیج های شخصی است که هر کدام از این پکیج ها دارای امکانات و هزینه متفاوتی هستند. با خرید پنل نمایندگی می توانید به سادگی کسب درآمد کنید و به درآمد میلیونی ماهانه دست یابید. چرا که هزینه فروش اکانت و سود حاصل از فروش خطوط به اکانت پنل نمایندگی شما منتقل می شود. شما می توانید یک درگاه اختصاصی در سامانه پیامکی مدیانا ایجاد کنید؛ بدین ترتیب کاربران می توانند مبلغ پرداختی را مستقیما به حساب نمایندگی شما واریز کنند. به همین دلیل است که پنل نمایندگی را یکی از بهترین منابع کسب درآمد آنلاین و نامحدود می دانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز