بیلبوردی به بزرگی یک میلیون نفر

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۵۹۸۰۹
بیلبوردی به بزرگی یک میلیون نفر
امروز با پیشرفت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دیگر مخاطبان ما محدود به یک کشور خاص ، طبقه خاص یا جنسیتی خاص نیستند و برای تبلیغ محصول و خدماتمان به یک بیلبوردی به بزرگی 1 میلیارد نفر دسترسی داریم.

به گزارش برنا، سال ها پیش اگر قصد تبلیغ محصول یا خدمتمان را داشتیم باید هزینه سنگینی بابت اجاره بیلبورد های تبلیغاتی یا ساخت و پخش تیزر های تلویزیونی میکردیم در حالی که تعداد مخاطبان ما محدود به یک منطقه و در حد گسترده تر، یک کشور بود اما امروز با پیشرفت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دیگر مخاطبان ما محدود به یک کشور خاص ، طبقه خاص یا جنسیتی خاص نیستند و برای تبلیغ محصول و خدماتمان به یک بیلبوردی به بزرگی 1 میلیارد نفر دسترسی داریم.

رایگان هایی به ظاهر رایگان :

در دنیای پرهیاهوی اینستاگرام که با هر لحظه رفرش کردن صفحه مطالب جدیدی نمایش داده میشوند فرصت کمی برای جلب توجه مخاطب و عرضه محصولات و خدمات خود به مخاطبانمان داریم. در این میان شاید با ارزش ترین کالا توجه باشد . هر ساله غول های تجاری بزرگی مثل اینستا ، یوتیوب ، تویتر سرمایه گذاری های بزرگی میکنند تا چشم برداشتن از این شبکه ها اجتناب ناپذیر باشد و افراد مدت زمان بیشتری را صرف این شبکه ها کنند  زیرا آنها دریافته اند که چه ثروت عظیمی در این فرهنگ وجود دارد با وجود تعداد بی شمار رسانه ها و صفحات و افزایش روز افزون آنها و انباشت اطلاعات ، جایگاه کالای با ارزشی مانند اطلاعات با توجه عوض شد تا جایی که امروزه با نظریه های جدیدی به نام نظریه اقتصاد توجه رو به رو هستیم.

کشور اینستاگرام :

بر طبق آمار های منتظر شده اینستاگرام در سال 2018 ، اینستاگرام به طور ماهیانه حدود 1 ملیارد نفر کاربر فعال ، و به طور روزانه 500 ملیون نفر از آن استفاده می کنند و هر کدام از افراد به طور میانگین 28 دقیقه از زمان خود را به استفاده از اینستا اختصاص می دهند  ، در واقع اگر اینستاگرام یک کشور بود سومین کشور پر جمعیت جهان به شمار میرفت . در دنیای رسانه های اجتماعی امروز شما بلیبوردی غول آسا به بزرگی یک جهان در اختیار دارید.

ماشین زمان :

از تولد اینستاگرام حدود 10 سال می گذرد . اگر فکر میکنید که برای شروع فعالیتتان در اینستا دیر شده بهتر است به آمارهای زیر نگاهی بیندازید.

طبق پیش بینی های انجام شده درآمد اینستاگرام در سال 2020 از طریق تبلیغات به 12میلیارد و 32 میلیون دلار خواهد رسید. این در حالی ست که درامد تبلیغاتی اینستاگرام در سال 2019، حدود 9 میلیارد دلار و در سال 2018، 6 میلیارد و 200 ملیون دلار بوده است.

ایران با 24 ملیون کاربر فعال در اینستاگرام هشتمین کشوری است که تعداد زیادی از افراد در این برنامه استفاده می کنند . در حالی که این تعداد در ترکیه با فرهنگی تقریبا مشابه و جمعیتی نزدیک به جمعیت ایران ، حدود 37 ملیون نفر است و میتوان انتظار رشد بیشتر کاربران ایرانی را داشت.

این دو آمار کافی است تا بدانید برای شروع فعالیتتان دیر نیست اما نکته ای که مهم است هوشمندانه کار کردن است.

بنر اینستاگرام

جذب در نگاه اول :

در پلتفرمی مانند اینستاگرام که بر مبنای تصویر است ظاهر جذاب حرف اول را می زند است . شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا با ارائه تبلیغ ای جذاب مخاطب خود جذب کنید تا مخاطبان شما زمانی را به برسی محصول شما بپردازد و در اینجا اهمیت یک طراحی با کیفیت و خلاقانه و مطابق با فرهنگ و نیاز یک جامعه بیشتر می شود .

خریدار حس خوب:

طراحی زیبا و با کیفیت یک صفحه این پیام را به مخاطبان منتقل می کند که محصول شما از کیفیت بالاتری برخوردار است و برای مخاطب خود ارزش قائل است و علاوه بر کیفیت محصول خود به زیبایی محصول خود هم اهمیت می دهد . یک ظاهر زیبا حس اعتماد بیشتری را منتقل می کند و باعث ایجاد حس خوب در مخاطب می شود . انسان ها خریدار حس خوب هستند . همه ما از لباس زیبا و با کیفیت لذت میبریم ، همه ما از خرید از برند های معروف لذت میبریم ، همه ما از غذا خوردن در رستوران هایی با دیزاین زیبا لذت میبریم و حتی حاضریم پول بیشتری را صرف خرید از این مکان ها کنیم چون دنبال خرید حس بهتر و کیفیت بالا تر هستیم . افراد به پیج ها و وبسایت هایی که سریع  به روز می شوند بیشتر اعتماد می کنند . ارائه یک طراحی با کیفیت و به روز نشاندهنده احترام به مخاطب است.

چرا خرید بنر لایه باز به صرفه تر است ؟

بنر ها کاربرد های مختلفی دارند از بنر ها در اطلاع رسانی ، تبلیغات محصولات ، تبریک های مختلف استفاده می شود . بنر لایه باز بنری است که اجزای آن قابل تغیر است و شما بنا بر سلیقه خود میتوانید هر قسمت از آن را تغیر دهید و حتی با تغیر در متن ها و تصاویر یک بنر از آن به دفعات استفاده کنید .

 خرید بنر های لایه باز به لحاظ اقتصادی به صرفه تر است .اگر شما همین الان درخواست طراحی یک بنر اینستاگرامی را داشته باشید حداقل قیمت طراحی یک بنر 100 هزار تومان است اما شما با هزینه ای بسیار کم تر میتوانید محصول مد نظر خود را داشته باشید 

یکی از مزیت های خرید بنر لایه باز کوتاه شدن زمان سفارش و تحویل گرفتن کار است ، اگر شما همین الان سفارش یک بنر اینستاگرام داشته باشید ، مدت زمانی را باید صرف برسی و انتخاب طراح کنید و همچنین طراحی محصول شما نیا به زمان ای در حدود حداقل 2 روز دارد و در بعضی مواقع خاص مانند مناسبت ها از هفته ها قبل باید سفارش خود را ثبت کنید اما با خرید آنلاین بنر لایه باز بعد از ثبت سفارش همان لحظه محصول را دریافت می کنید و دیگر نگران دریافت طرحی که مطابق سلیقه شما نباشد نیستید.

بنر اینستاگرام

چکیده :

ما در این مقاله سعی کردیم تا بر اهمیت فعالیت و توسعه کسب و کار در بستر شبکه های اجتماعی تاکید کنیم و از آینده این شبکه ها و رشدی که در پی دارند را یادآور بشویم و نشان دهیم که هنوز هم برای شروع دیر نیست ولی برای دیده شدن در دنیای رنگی و پر هیاهوی صفحات اینستاگرام باید دنبال راهی برای متمایز بودن باشیم و در ذهن مخاطب نقش ببندیم و توجه و اعتماد کسب کنیم . یک طراحی با کیفیت و مبتنی بر اصول روانشناختی ذهن انسان و اصول طراحی میتواند راه حلی هوشمندانه برای بهتر دیده شدن باشد .   ما در میهن طرح سعی کرده ایم با کیفیت ترین و به روز ترین طرح های لایه باز را بر طبق نیاز و فرهنگ جامعه ایرانی  تولید کرده و با بهترین هزینه به دست شما برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز