همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در باقرشهر

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۶۶۵۷۷
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در باقرشهر
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج در باقرشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ همزمان با آخرین روز هفته بسیج، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان ورزشی و فرهنگی در باقرشهر برگزار شد.

امیر محبی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر ضمن تبریک هفته بسیج ؛ گفت: در هر جایی که مردم در عرصه های مختلف اقتصادی ،فرهنگی،اجتماعی و سایر حوزه‌ها نیاز به خدمت دارند؛ بسیج پرچمدار و علمدار است و در صحنه حضور دارد.

وی به فعالیت های گوناگون بسیج به ویژه در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: بسیج در طرح شهید سلیمانی به کمک دولت آمد و برکت این طرح را دیدیم.

امیر محبی با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است " افزود : بسیجی، فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

در ادامه علی کلهر رئیس شورای بخش کهریزک و فرمانده بسیج کارمندان گفت: شناخت فرهنگ بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله علیه) نقش تعیین کننده دارد.

وی هفته بسیج را بزرگداشت جان فشانی هایی دانست که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته  است و افزود: بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته  و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر ارجمند حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

در این همایش ورزشکاران باقرشهری با حرکات ورزشی حاضران را وجد آوردند و گوشه ای از توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله دوچرحه ، چرخ خیاطی ، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کمک هزینه خرید لوازم خانگی، کمک هزینه خرید لوازم تحریر در قالب کارت هدیه به شرکت کنندگان اهدا شد.

در این همایش که با همت شهرداری باقرشهر و با همکاری سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره) ، اداره ورزش و جوانان باقرشهر،حوزه های مقاومت بسیج ۴۵۱ ثامن الحجج (ع) و ۴۵۲ شهدای گمنام ، حوزه بسیج کارمندان شهید پلارک و شورای بخش کهریزک برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر میدان شهدا تا بوستان عطر سیب را پیاده طی کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما