شهردار منطقه۲۲:

باید با صبر و حوصله با مردم رفتارمنطقی داشته باشید

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۳:۳۳:۵۰
کد خبر: ۷۶۵۵۲۰
باید با صبر و حوصله با مردم رفتارمنطقی داشته باشید
علی نوذرپور شهردار منطقه22 به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع کارکنان یگان حفاظت شهرداری منطقه 22 عنوان کرد: باید با صبر و حوصله با مردم رفتارمنطقی داشته باشید

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی علی نوذرپور شهردار منطقه22، با جمعی از کارکنان یگان حفاظت شهرداری منطقه22، دیدار و گفتگو کرد.

دکتر علی نوذرپور در این دیدار با بیان اینکه قانون به واسطه شما اجرا می‌شود افزود:  قانون تا زمانی که بر روی کاغذ است کاملا اثر بخش نیست، اما در زمانی که به به وسیله شما اجرا می‌شود کاملا اثر بخش می‌شود.

نوذرپورحضور یگان حفاظت را در شهرداری ها باید و لازم دانست و گفت: موضوعاتی چون حفاظت حریم مناطق، اجرای قانون ماده صد و تخریب، دلیلی کافی است برای حضور شما در شهرداری ها.

وی با بیان اینکه همیشه حق با مردم است، اظهار داشت: به واسطه اینکه در زمان حوادث و اعتراضات مردمی، در برخورد با مردم، شما در صف اول هستید، باید با صبر و کنترل اعصاب، یک رفتار منطقی و داشته باشید.

شهردار منطقه22 با بیان اینکه حضور یگان حفاظت قوت قلبی برای مدیریت شهری است افزود: برخی از ارباب‌رجوع‌های شما، بعضا افرادی هستند که می‌خواهند قانون را اجرا نکنند و به همین دلیل حساسیت عملکرد شما در برابرشان دوچندان است. 

در این دیدار فرمانده یگان حفاظت منطقه22، با بیان ارائه گزارشی از وضعیت این حوزه و کارکنان شاغل در این واحد گفت: از اینکه امروز در جمع ما حاضر شدید بسیار خرسندم. امیدوارم که بتوانیم خدمات خوبی در راستای ارتقاء امنیت و رضایت مندی مدیریت شهری و شهروندان منطقه ارائه دهیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز