#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

استاندار تهران: مردم با حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن وحدت خود را نشان می دهند

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۳۰:۱۹
کد خبر: ۸۱۱۱۴۲
استاندار تهران: مردم با حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن وحدت خود را نشان می دهند
محسنی بندپی با تاکید براینکه مردم با حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن وحدت خود را نشان می دهند تصریح کرد: آنچه امروز شاهدیم حضور آگاهانه و حماسی مردم در تجدید بیعت با آرمان امام (ره)و لبیک به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از چهل سال با اقتدار بیشتر به آرمان های خود ادامه می دهد گفت:این انقلاب بر پایه مقاومت ،ظلم ستیزی و استکبارستیزی در چهل سال قبل به برکت اندیشه های  امام خمینی(ره)،خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری اقتدار یافته است.

وی افزود: در شرایط کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه ها روز به روز مقاوم تر است و تلاش می شود تا مردم خوب،آگاه و همیشه در صحنه از عدالت و رفاه اجتماعی بیشتر بهره مند شوند.

استاندار تهران با تاکید براینکه مردم با حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن وحدت خود را نشان می دهند تصریح کرد:آنچه امروز شاهدیم حضور آگاهانه و حماسی مردم در تجدید بیعت با آرمان امام (ره)و لبیک به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

محسنی بند پی گفت: مردم با حضور خود در شرایط کنونی که توطئه های دشمنان شدت بیشتری دارد نشان می دهند با وحدت دشمنی را بی اثر می کنند.

وی در پایان افزود: مسئولان همواره در میان مردم اند و در تصمیم گیری ها برای رفع مشکلات مردم و برقراری عدالت و رفاه اجتماعی برای همه اقشار جامعه با تکیه بر ظرفیت های قانونی تلاش می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز