استاندار تهران:

کسب رتبه برتر استان تهران در جلب مشارکت‌های مردمی جهت توسعه فضاهای آموزشی

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۹:۲۲
کد خبر: ۹۶۴۶۷۳
کسب رتبه برتر استان تهران در جلب مشارکت‌های مردمی جهت توسعه فضاهای آموزشی
استاندار تهران با اشاره به لزوم توسعه فضاهای آموزشی در استان تهران از کسب رتبه برتر استان در جلب مشارکت‌های مردمی جهت توسعه فضاهای آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح مدرسه جلال آل احمد در شهرستان شهریار با اشاره به رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: پیش از این نگاه به آموزش و پرورش نگاه هزینه‌ای بود اما مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند که نگاه به آموزش و پرورش باید توسعه‌ای و زیرساختی باشد که خوشبختانه چند سال است این نگاه در آموزش و پرورش حاکم شده است.

 وی ادامه داد: در شهر تهران و شهرستان‌ها عقب ماندگی در تمام زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی، فضاهای فرهنگی و ورزشی و غیره وجود دارد همچنانکه میانگین سرانه دانش‌آموزی در استان تهران ۳۲ نفر در هر کلاس و میانگین کشوری ۲۴ نفر در هر کلاس می‌باشد.

 استاندار تهران با اشاره به افزایش سالانه ۲۲0 هزار نفر به جمعیت استان تهران و عدم تناسب زیرساخت‌ها تأکید کرد: در راستای بهبود فضای آموزشی ۱۲ هزار کلاس درس در استان تهران به کمک دولت، همراهی شهرداران و از طریق تهاتر ایجاد می‌شود.

محسنی بندپی سپس به اهمیت همراهی شورای مشارکت‌های استان تهران اشاره کرد و گفت: با رویکرد درست فرمانداران شورای مشارکت‌های استان تهران در اجرای قانون و مطالبه‌گری مشارکت‌های مردمی در توسعه فضای آموزشی موفق به کسب رتبه برتر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز