در گفتگو با برنا و به مناسبت هفته جوان عنوان شد:

حمایت ویژه از استار تاپ ها و جوانان ایده پرداز در سال جهش تولید/ هلدینگ جاوید پذیرای استارتاپ های جوان

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۹:۳۴
کد خبر: ۹۸۶۰۵۵
حمایت ویژه از استار تاپ ها و جوانان ایده پرداز در سال جهش تولید/ هلدینگ جاوید پذیرای استارتاپ های جوان
دکتر مرادی گفت: فراهم کردن تمامی امکانات مورد نیاز استارتاپ‌ها و همراهی با صاحبان ایده برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی الویت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان از تهران ؛ دکتر حسین مرادی، مدیرعامل هلدینگ جاوید گفت:  کارآفرینی و نحوه مدیریت آن  از دغدغه های مهم امروز کشور است در تمامی جوامع پیشرفته، کارآفرینان قابل احترام ترین اقشار جامعه هستند زیرا در چرخش اقتصاد و اشتغال جامعه موثرند.

وی افزود: کارآفرینان تعهدی را می‌پذیرند به وسعت ترقی یک جامعه که موجب رشد  انسان‌ها می‌گردد و قدم از دایره رفاهی خود بیرون گذاشته و تمام مخاطرات را به جان می‌خرند تا دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنند.

 وی با تاکید از حمایت کارآفرینان جوان در این شرایط اقتصادی خاص افزود: اقدامات ویژه هلدینگ جاوید از کارآفرینان مطالعات امکان‌سنجی، پوشش ریسک، مشاوره سرمایه گذاری، تهیه و تدوین طرح‌های توجیهی اقتصادی در زیر گروه‌های صنعت، گردشگری، صنایع کانی و غیرفلزی، معادن، خدمات، کشاورزی، ساختمان و صنایع تبدیلی است که و در عالی‌ترین سطح ممکن و با بهره‌گیری از امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری روز دنیا در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهد.

وی در ادامه گفت: این هلدینگ بعنوان عنوان یک نهاد تخصصی، زمینه تامین نیازهای مالی مشتریان را در بازار سرمایه با کمترین زمان ممکن وکیفیتی متمایز فراهم می‌نماید که البته با تهیه مطالعات امکان سنجی جامع و مستند، از هدر رفتن منابع مالی کشور نیز جلوگیری می‌کند.

دکتر مرادی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف در برنامه ششم توسعه اقتصادی، تبدیل سرمایه‌های ملی به ثروت زاینده و مولد است که در رشد، شکوفایی و توسعه کشور نقشی اساسی دارد، اظهارداشت:  

 از رویکردهای دیگر این هلدینگ در تعامل با استارتاپ‌ها، مشتریان و صاحبان ایده‌های نو، استفاده بهینه از فرصت‌ها و منابع برای ارزش آفرینی است و در همین راستا از اساتید و مربیان صاحب‌نام آموزشی، هدایت و نظارت طرح‌ها با موقعیت استثنائی دسترسی به شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به منظور موفقیت ایده‌های ناب و محصولات نوآورانه استفاده کرده‌ایم.

وی در خصوص عملکرد شتاب دهنده های استارتاپی مانند این هلدینگ با سایر شتاب دهنده‌ها گفت: هلدینگ جاوید، نهادی تخصصی در حوزه خدمات مشاوره سرمایه گذاری و تامین مالی است که با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به جذب سرمایه‌های انسانی خلاق اقدام کرده است و با تکیه بر این توانمندی تعهد خود را نسبت به ارائه خدماتی متمایز و کارآمد برای مشتریان محقق می‌کند.

مرادی افزود:  یک کارآفرین جوان برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به سرمایه مناسب، دانش، تیم حرفه‌ای و تخصص‌های لازم دارد که برای چنین مواقعی شتاب دهنده استارتاپ‌ها مطرح می‌شوند تا بتوانند در کنار افراد خلاق کسب و کار پر سودی را راه اندازی کنند و این هلدینگ هم بر اساس همین رسالت و تقویت سایر جوانب سعی در ارائه یک پکیج کامل دارد.  

وی همچنین خاطر نشان کرد: کمک به کوتاه کردن روندهای راه¬اندازی و توسعه یک کسب و کار نوپا جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات، و ثبات مالی آن یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی هست که ما در هلدینگ دنبال می‌کنیم و رشد و ترویج استارتاپ‌های جوان از دیگر برنامه‌های مهم  این هلدینگ در سال جهش تولید است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز