مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی خبرداد:

ارسال محموله سوم کمک هایی مردمی به سیستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۱:۲۸
کد خبر: ۹۵۰۹۳۲
ارسال محموله سوم کمک هایی مردمی به سیستان
شهریاری با اشاره به ارسال سومین محموله از خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان بیان کرد: طی این سه مرحله اقلامی مانند چادر، مواد غذایی، پتو و غیره برای آسیب دیدگان سیل ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد رحیم شهریاری با اشاره به بارندگی های اخیر در سیستان و بلوچستان بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر به منظور کمک به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در جنوب و جنوب شرق کشور به ویژه سیستان و بلوچستان، به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نوعدوستانه مردم برای یاری رساندن به هموطنان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: همچنین این جمعیت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای یاری‌رساندن دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی به سیل‌زدگان و جلوگیری از خسارت‌های بیشتر، تاکنون کمک‌هایی را برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان کرده است.

شهریاری با اشاره به ارسال سه محموله از خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان بیان کرد: طی این سه مرحله اقلامی مانند چادر، مواد غذایی، پتو و غیره برای آسیب دیدگان سیل ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارسال سومین محموله طی شب گذشته خبر داد و گفت: این محموله شامل هزار و ۸۰۰ تخته موکت بوده که توسط یک دستگاه تریلی از انبار امدادی فردوس به مقصد سیستان و بلوچستان بارگیری شد.

شهریاری با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی در صحنه های مختلف پیشتاز بوده و در کمک به هم نوعان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، گفت: مردم نوع دوست استان و ایران اسلامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

شهریاری ادامه داد: همچنین هموطنان می‌توانند پتو، موکت، زیرانداز نو و غیر مستعمل، ست بهداشتی و مواد غذایی بسته بندی شده را برای کمک به سیل زدگان به پایگاه ها و شعب هلال احمر تحویل دهند.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا920120000000000000099999 IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

 

نظر شما