مشترک طلایی صدقات، از آن بانوی خانه دار بجنوردی شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۹:۳۳
کد خبر: ۷۲۳۱۰۲
مشترک طلایی صدقات، از آن بانوی خانه دار بجنوردی شد
بانوی خانه‌دار بجنوردی با اهدای بیشترین کمک به محرومان کمیته امداد خراسان شمالی عنوان مشترک طلایی صندوق صدقات را گرفت.

به گزارش برنا؛ کار خیر گاهی اسکناس ناچیزی است که با نیت خالص در صندوق صدقات گوشه اتاق انداخته می‌شود و گاهی ساخت سرپناهی برای درامان ماندن یک نیازمند از سرما و گرمای فصل‌هاست.
کم‌وزیاد کمک‌ها مهم نیست، مهم نفس عمل است که می‌تواند حرکتی جهادی شود در رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه.
 امروز صدقات کمیته امداد این استان بستر لازم برای احداث مسکن، درمان بیماران نیازمند، کمک‌هزینه تحصیل و جهیزیه و حتی اشتغال یک جوان را فراهم کرده است.
این بانوی خیر تمام ارادتش به محرومان را با هدیه نذورات و کمک‌های خیرخواهانه خود ثابت کرده است. وی همراه با همسرش در کار خیر مشارکت دارد  وعلاوه بر صدقات در طرح اکرام نیز با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری دارد.
وی معتقد است هر کار خیری در زندگی، جریانی مثبت برای جذب نیروهای معنوی در زندگی ایجاد می‌کند. وی می‌گوید: من با انداختن کمک‌های روزانه‌ام در صندوق کمیته امداد، فرزندانم را بیمه می‌کنم تا همیشه سالم باشند.
 همسر این بانوی خیر نیز می‌گوید: ما به‌تازگی از روش‌های نوین الکترونیکی نسبت به پرداخت صدقات خود استفاده می‌کنیم چراکه این امر هم میزان هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و همچنین این کمک ها آسان‌تر و با سرعت بیشتری در اختیار محرومان قرار می‌گیرد.
وی نیز یکی از حامیان طرح اکرام کمیته امداد خراسان شمالی است درباره برکات مشارکتش با کمیته امداد، می‌افزاید: برکات مال و دستاوردهای شغلی‌ام را مدیون دعا محرومان هستم. من بچه‌های اهل صالح را نعمتی از جانب خداوند می‌دانم که در سایه رسیدگی به نیازمندان نصیبم شده است.
طبق آمار مردم خراسان شمالی سال ۹۶، چهار میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که ۱۰ درصد صدقات  در حوزه درمان بیماران صعب‌العلاج و نیازمند ،۲۱ درصد برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان ،۲۹ درصد صرف رفع نیاز موردی مددجویان، ۱۰ درصد برای کمک‌هزینه تحصیلی، پنج‌در صد برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی و اشتغال جوانان نیازمند وجویای کار هزینه شده است.

 

انتهای پیام./
خبرنگار: منیژه سهرابی راد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز