ابتلا در غرب خوزستان چهار رقمی شد؛

آخرین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۶ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۷۰۷۱
آخرین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۶ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۵۹ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۱۰۵۲ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز سه شنبه ۶ خرداد ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل ۵۳ بیمار از آبادان، ۳ بیمار از خرمشهر و ۳ بیمار نیز از شادگان می شود.

او گفت: از این تعداد ۴۲ بیمار(آبادان ۳۹ نفر، خرمشهر یک نفر و شادگان نیز ۲ نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند و ۱۴ بیمار از آبادان و ۲ بیمار از خرمشهر و یک بیمار هم از شادگان بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به ۱۰۵۲ مورد رسیده(۵۶۵ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان ۵۱۰ مورد، خرمشهر ۴۱۳ مورد و شادگان نیز ۱۲۹ مورد است که از این تعداد ۹۳۵ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده در پایان بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲ مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا داشتیم و طبق آمار، تعداد نهایی جان باختگان در این محدوده به ۴۸ مورد افزایش یافته است که به تفکیک شامل ۱۶ نفر در آبادان، ۲۹ مورد در خرمشهر و ۳ مورد در شادگان می شود.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۹۹۳ بیمار، بهبود یافتگان ۸۸۵ مورد، فوت شدگان ۴۶ مورد و بستری شدگان کرونا مثبت نیز ۴۶ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز