استاندار خوزستان بیان کرد:

بهره برداری رسمی از فاز دوم طرح آبرسانی غیزانیه/اتمام فاز سوم تا دو هفته آینده

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۴۸۱۴
بهره برداری رسمی از فاز دوم طرح آبرسانی غیزانیه/اتمام فاز سوم تا دو هفته آینده
استاندار خوزستان گفت: اکنون دو فاز از طرح آبرسانی غیزانیه افتتاح شده و فاز سوم نیز در یکی دو هفته آینده به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پس از آن به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در آیین بهره برداری از فاز سوم پروژه آبرسانی به روستا های بخش غیزانیه که با حضور مسوولان ملی و استانی برگزار شد، اظهار کرد: به لطف پروردگار و تلاش همه مسوولان، بزرگترین بخش کشور یعنی بخش غیزانیه با حدود ۸۰ روستا شرایط بهتری در آبرسانی پیدا کرده است.

او گفت: تامین آب شرب مردم این منطقه در فاز اول از ابتدای سال ۹۶ آغاز شد اما مشکلات مالی و اجتماعی و وجود معارضین، کار را سخت کرد و به درازا کشاند اما سرانجام توانستیم حدود دو ماه قبل فاز اول را به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار خوزستان افزود: افتتاح فاز اول، کاری اساسی و حیاتی بود اما این کل کار نبود و همچنان بخشی از روستاها مشکل داشتند بنابراین به سرعت فاز دوم آبرسانی آغاز شد و با جدیت پیش رفت.

استاندار خوزستان افزود: در فاز دوم، ۲۸ کیلومتر خط لوله انجام شد و تست آزمایشی آن نیز با موفقیت طی شد و امروز به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: برای اجرای فاز سوم این طرح نیز به صورت همزمان در تلاش بودیم تا انجام شود و خوشبختانه با همتی که در بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم انجام شد، این طرح با سرعت خوب و کاری جهادی اجرایی شد و امروز فاز سوم این طرح به صورت آزمایشی به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به اینکه در آبرسانی به این مناطق در سه فاز، حدود ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده، اضافه کرد: اکنون دو فاز از طرح آبرسانی غیزانیه افتتاح شده و فاز سوم نیز در یکی دو هفته آینده به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پس از آن به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

شریعتی افزود: آبرسانی به روستاها به تدریج انجام خواهد شد اما می‌توان گفت که کار اصلی به اتمام رسیده است؛ مشکلات و نقصان‌های جزیی را رفع خواهیم کرد و کار را به سرانجام خواهیم رساند.

استاندار خوزستان گفت: کمتر کسی باور می‌کرد کل بخش غیزانیه با احداث خط جدید آبرسانی شود اما اکنون این امر محقق شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به اینکه تامین آب پایدار برای مردم غیزانیه انجام شده و به اتمام خواهد رسید، بیان کرد: در روشنایی روستاها، بهسازی، گازرسانی و تامین برق نیز اقدامات‌ مهم و بزرگی انجام شده است.

شریعتی در پایان افزود: در خصوص راه روستایی نیز اقداماتی انجام شده اما پیشرفت اقدامات در این بخش نسبت به سایر بخش‌ها کمتر بوده است و هنوز حدود ۶۰ درصد از راه‌های روستایی بخش غیزانیه مشکل دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز